/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Fluge hjul og line.
Fra : Clausskeldal
Vist : 847 gange
120 point
Dato : 22-08-04 11:06

Hejsa jeg har lige købt en SCIERRA HM2 SALTWATER.
Og det er sku en dejlig stang men skal ha NY hjul til den og den butik vi hade er lukket så vil bestille over nettet.

Hjullet skal være en SCIERRA AXD. Spørgmålet ved ikke hvor stor den skal være til den kan passe til stangen og hvor den kan købes

LIne det skal bare være et skyde hoved #6 og hvor man kan købe det behøver ikke være SCIERRA bare det er godt

MVH Claus

Accepteret svar
Fra : kayaemma

Modtaget 120 point
Dato : 22-08-04 20:19

Du kan kigge på følgende link.

http://www.godtgrej.dk/kategori.lasso?id=6&subid=2

Det er en internet butik hvor du kan købe eller i det mindste få lidt inspiration.

De har SCIERRA XDA hjul i fire forskellige størrelser. Så vidt jeg kan se afhænger hjulstørrelsen af størrelsen på din stang.

Godkendelse af svar
Fra : Clausskeldal

Dato : 23-08-04 18:16

Tak for svaret kayaemma.