/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
tv out problemer på fjernsynet med play~
Fra : babee
Vist : 423 gange
1 point
Dato : 22-08-04 00:26

hejsa
vi skal til at se en film via tvout vi har et program der hedder tvtool og spiller filmen gennem den. vi kan se computerskærmen i stuen , men lige så snart vi starter filmen er der bare sort i playeren. hvad kan problemet være?
hilsen mischa

giver 300 point til hurtig og korrekt svar

ps vi har prøver andre player men de gør det samme

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 11 point
Dato : 22-08-04 00:42

Har det virket tidligere ?

Installere evt. Tvtool igen.
http://www.allan-holm.dk/Download.htm

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : babee

Dato : 22-08-04 00:45

ja det har virket men nu har vi ikke haft det sat til i et stykke tid

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-08-04 00:45

Prøv at kigge denne tråd igennem.
http://www.kandu.dk/dk/spg/45704
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 22-08-04 00:56

Nyeste opdateringer til Tvtool finder du/I her.

http://tvtool.info/index_e.htm

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-08-04 01:15

Why stays the window of the movie player black?
This can happen if the movie playback is already started and after that you turn on TV mode. Then the see the desktop normally but the window of the movie is black. Solution: Stop and start the movie again.

The reason for this behaviour is the resolution change which is performed when the TV mode is turned on. Overlay windows have to be initialized again after a change, but most players don´t do that correctly. Only the restart of the playback forces the players to do it.

Taget fra TVTools FAQ. Prøv at lukke tvtools og start op igen.

Godkendelse af svar
Fra : babee

Dato : 24-08-04 12:14

Tak for svaret jakjoe. men ingen point for der var intet der hjalp det der var galt var at hertzene ikke passede sammen

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 25-08-04 22:53

Tak alligevel