/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Mere om point-systemet
Fra : arne.jakobsen
Vist : 385 gange
100 point
Dato : 21-08-04 21:02

Dette spørgsmål afledt til dels af den kraftige kritik af mine seneste tips.
For at afprøve nogle af de holdninger der de seneste 3-4 uger er blevet luftet af div. kandu'er, har jeg idag lavet et lille forsøg. Jeg lagde et (som sædvanligt) godt Tip ind i/under kategorien Børn. Efter nogen tid kom resultatet: 1½ * = 15 point. Skuffende, men OK. Jeg lagde så NØJAGTIGT det samme Tip ind under Fritid - Andet. Der opnåede det 4½ * = 44 point. Jeg ved da godt at det er snyd at få point 2 gange for det samme Tip, men det var altså en test! Jeg synes at det lille forsøg beviser hvor totalt tilfældigt point-systemet virker.
Jeg plejer at bede om SERIØSE svar, men hvad Fa'en: Det er lørdag aften - så fell free

Om poængerne går til den sjoveste, eller den mest seriøse kommentar? Hwo know's? I sure don't!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-08-04 21:08

Undskyld folkens. Huskefejl. De første 1½* gav 12 point.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-08-04 21:13

Det har du da ret i,systemet er noget juks.
Får jeg så de 100 point du har udlovet ?
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-08-04 21:14

Du kan ikke regne med de tipsstjerner.
Jeg har set "fjolletip" få **** og rigtig gode tip få *
Måske hopper nogen ind uden egentlig interesse i emnet og bedømmer det så til 0
Måske er der nogen som driller.
Måske kan de der tilfældigt får "dømmekraft" ikke bruge tippet til noget.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-08-04 21:20

Ja eme,du gav selv mit tip een stjerne og det var godt nemli.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-08-04 21:21

Nå men jeg skal lige over og tiltuske lidt point i tipsoversigten.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-08-04 21:21

Arne prøv at slå lidocain liniment 5% op på Sundhed.dk http://www.sundhed.dk/wps/portal
Så kan du måske forstå at jeg ikke kunne give nogen stjerner.
Desuden har de 4 førstehjælpskurser jeg har være igennem alle forbudt brug af andet end vand ved brandsår (også små) bortset fra militæret der foreskrev brandsalve, men som måtte indrømme at ham den bette rekrut havde hørt efter i timen som spejder.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-08-04 21:21

arne.jakobsen

Det er da bare dine tilhængere, der har fået ondt af dig. De har set at du kun fik 1½* i første tip og tænkt, hvor er det uretfærdigt.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-08-04 21:24

Ikke så negativ Ans, Arne har ingen tilhængere!

Sorry! Just a joke.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-08-04 21:25

Har I ½-hjerner overhovedet LÆST mine tips? Nåeeeeh, det er selvfølgeligt nok med det ene!

Bjarne -> Midlet anbefales af både læger og apotekere, og det har aldrig skadet nogle af mine "patienter", tværtimod.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-08-04 21:28

Det passer ikke Bjarne
Får jeg så osv osv.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-08-04 21:28

Nej Bjarne - til gengæld har jeg en HEL..... stor anhænger. Det HAR vi Jyder jo.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-08-04 21:29

Personligt er jeg som en af de få stærkt allergisk over for lidocain liniment, som en apoteker anbefalede mod stærk kløe på benet. Fy hvor det svulmed op og kløen gik væk, men blev afløst af smerte.

Noget tyder på at trods min decimerede hjernekapacitet så har jeg læst tippet.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-08-04 21:30

Søde Keldd - Jeg vil da godt stå i spidsen for Foreningen til fremme af Flere poæng til Keldd!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-08-04 21:31

Anhænger.................jeg har tabt en anhænger 3 gange. kan i stikke den.
Den var ikke sat ned over kuglen - kun løst ovenpå.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-08-04 21:31

Tag det roligt Bjarne,bare bliv ved mad at holde dig væk fra stoffer.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-08-04 21:31

Keldd hvis jeg opretter et spørgsmål og du fedter godt for mig skal du nok få point. Altså ikke noget med, ikk eså dum som de siger, det er slet ikk egodt nok

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 110 point
Dato : 21-08-04 21:32

Hej Arne.

Min personlige mening er, at dine tip bliver bedømt lavt af de profiler, som ikke bryder sig om dig - og det er flintrende ligegyldigt om så det er det bedste tip der er givet i hele kandus levetid. Man skal nemlig ikke tro man er noget.

Til gengæld vil du opleve, at de profiler der er vellidt herinde ofte får en flot bedømmelse af deres tips, til trods for at det måske er det værste bras.

Sån´ er det...desværre

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-08-04 21:33

Stooffer ,vil det hjælpe på sårene i næsen fra det knuste glas

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-08-04 21:37

Hold dig fra dem Bjarne siger jeg ha ha ha .
Keldd (den berømte pointjæger)

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-08-04 21:38

Nå, da. Jeg har bedømt lavt, men af ovenfor beskrevne årsager.
Jeg er ind imellem uenig med Arne, meen personligt er det ikke hvilket jeg er ret sikker på at Arne ved, ellers er der da en glimrende lejlighed til forklaringer.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-08-04 21:40

Rolig Keldd det eneste selvdestruktive jeg gør er at deltage på Kandu

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-08-04 21:42

Op med hovedet Creamygirl. Sådan noget skal man ikke tage så tungt. Som Thorkild Tyrring har sagt: Man skal ikke tage livet så tungt, man overlever det alligevel ikke.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-08-04 21:50

Citat
Keldd (den berømte pointjæger)

Han kan ikke endgang finde dem når de er der.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-08-04 21:55

eme -> hvordan lavef I de der rammer om jeres citater? JaJaJa men jeg sagde jo at det var til både seriøst og sjov!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-08-04 22:00

Det vil jeg også godt vide,bare jeg ikke skal af med
point, får at få det at vide.
Jeg leder og leder eme.
Hilsen Keldd
(Point er livet ha ha ha)

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 21-08-04 22:00

Det er (desværre) meget rigtigt, at tips bliver bedømt som vinden blæser efter. Og som jeg før har skrevet (og creamygirl også skrev), så tror jeg, at pointene bliver givet efter "jeg kan li' dig" eller "jeg kan ikke li' dig" princippet. Men noget hænger også sammen med, at bedømmelsen bliver foretaget af folk, der ikke interesserer sig for emnet. Hvis tippet kun kom i de interessegrupper, man var meldt til, ville pointene nok se en smule anderledes ud. Hvem ved????

Men jeg kan overhovedet ikke se, hvad der skal gives point til tips for ( og heller ikke for svar, for den sags skyld). Nogle kan bruge nogle tips. For andre er de uduelige. Og omvendt. Det komme både an på tipset og på - i nogle tilfælde - hvor man bor. Fx. et tip om billige havefliser i Randers ville være mig så bedøvende ligegyldig. De ville bliver verdens dyreste, inden jeg fik dem hentet, da jeg bor på Sjælland. Og et tip om, hvordan man programmerer ville jeg heller ikke få noget ud af. Men hvis man anstrenger sig en lille smule, kan man altså godt sætte sig nogenlunde ind i, om et tip er godt eller skidt. (også selv om man er en såkaldt ½hjerne!!! Gad vide, hvordan sådan en ser ud). Jeg må så dertil sige, at jeg ikke har set nogle af arne.jakobsens her omtalte tips. Men måske får jeg en mail om dem i morgen??
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-08-04 22:01

citat med kantede klammer omkring - enter
tekst og enter
/citat igen med kantede klammer og enter
sådan

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-08-04 22:04

eller forklaret således som Molokyle gør skriv således uden mellemrum

[ c i t a t ]

tekst

[ / c i t a t ]

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-08-04 22:07

Jette -> kan ikke lige huske nummeret på mit tip. Men tryk på mit navn her ovenover, så kommer du ind på min profil. Der kan du trykke på historik og der få vist næsten alt. Inklusive mine tips. Du kan også bare vælge Seneste 25. Mine tips er nogle af de senest indtastede. Og kom så gerne tilbage med dine kommentarer.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-08-04 22:12

[er det mon rigtigt]
Keldd test

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-08-04 22:16

der skal være klamme omkring citat og /citat
citat
tekst
/citat

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-08-04 22:18
Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-08-04 22:19

Citat
citat med kantede klammer omkring - enter
tekst og enter
/citat igen med kantede klammer og enter
sådan

Hvad nu test Keldd

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-08-04 22:21

Se her keldd:
Citat af emesen:

Citat
Keldd er poæng-jæger

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-08-04 22:22

prøv, at se Molos metode og lad være med at bruge mellemrum
og husk linieskift inden teksten og efter teksten

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-08-04 22:22

Ha ha ha,
der var den,flyt jer lidt.
Den berømte programør og pointjæger
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-08-04 22:23

Hvor er I dygtige

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-08-04 22:24

Du skriver:
Citat
trykker enter og skriver teksten,
som nu står på denne linie, trykker enter igen og skriver

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-08-04 22:26

Ja ja arne,jeg kom først,så jeg er
skrappest,ha ha ha
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-08-04 22:26

så skulle du skrive [/citat]

ved ikke lige om det fungerer.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-08-04 22:26

Gu er vi så Bjarne, men vi har altså også andre kugler i pungen!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-08-04 22:27

Det gjorde det så ikke

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-08-04 22:27

ok Keldd **

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-08-04 22:28

ikke forstået!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-08-04 22:33

Bjarne -> Det kan jeg squ godt forstå. Men kandu-systemet virker jo sådan. Mange folk sidder og indtaster samtidig og sender samtidig. I mellemtiden er der allerede kommet flere kommentarer ind, og det gør det "lidt" uoverskueligt.
Væn jer derfor altid til at skrive f.eks Arne -> før jeres bemærkning. Så er der ingen tvivl om at man hentyder til dennes seneste bem.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-08-04 22:34

Citat
Hvordan laver jeg en ny smily??

Keldd

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-08-04 22:37

Arne: Jo, selvfølgelig, men misforståelser kan jo også være særdeles underholdende og så var jeg jo lidt spændt på om en gammel militærmand kunne huske dobbeltydigheden i præcis de ord

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-08-04 22:38

Keldd, tegn den som gif og send den til Kandu admin.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-08-04 22:42

Citat
Jeg vil godt lave en smily,hvor han har åben mund ,hvor håret stritter lige op i luften,
og hvor en høj hat hopper op og ned,altså forskrækket ,også i den grad.

Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-08-04 22:44

Bjarne -> En lille anekdote: Da JEG var proff. lærte jeg af en ældre kollega at rødderne KUNNE finde på at replicere med den bemærkning. Han lærte mig at svare følgende:

[citat]
Heller ikke forventet, De forbandede, fladt hen af jorden krybende, langt væk naftalin stinkende møl af en menig!!!!
{/citat]

Did you like that one?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-08-04 22:44

Bjarne -> En lille anekdote: Da JEG var proff. lærte jeg af en ældre kollega at rødderne KUNNE finde på at replicere med den bemærkning. Han lærte mig at svare følgende:

[citat]
Heller ikke forventet, De forbandede, fladt hen af jorden krybende, langt væk naftalin stinkende møl af en menig!!!!
{/citat]

Did you like that one?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-08-04 22:44

Hmm, yderst anvendelig, Keldd

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-08-04 22:47

Jep, bæstet var blevet indbererettet omgående for chikane af værnepligtig.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-08-04 22:48

Hej hej hej Bjarne,jeg er ham der fejer gulvet henne på margarinefabrikken,
sgu ikke en eller anden grafisk konsulent.
Jeg ved ikke hvad en gif er,det ligger ikke inden i mit univers endnu.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-08-04 22:51

Dette er en animeret gif

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-08-04 22:52

Det var f..... var det glemte vist mellemrum prøver igen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-08-04 22:53

Bjarne,det kan være jeg skal ind i kælderen hos Molo,
måske han kan sætte tingene på plads,men lad os se.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-08-04 22:54

Bjarne & keldd -> Jeg ved ikke hvorfor DEN kom 2 gange, men m.h.t. Bjarne's kommentar: Det var i 70'erne og dengang syntes de fleste menige at det var hyleskægt når en Bef.mand kom med sådan en svada. De vidste godt at de ikke skulle grine, eller blot trække på smilebåndet. DET blev straffet. Sådan noget var med til at gøre drengerøve til mandfolk.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-08-04 22:54

Den kan bestå af to tegninger, som man sætter til at skifte i en gif animator.
Man laver tegninger eller billeder i et alm tegne eller billedprogram og importerer til animatoren sætter hastighed, baggrun mm. og gemmer som gif

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-08-04 23:00

keldd, her er lidt animation på min testside, men jeg har dog ikke lavet den. http://www.bjarne-d.dk/

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 21-08-04 23:03

Arne, nu har jeg læst dit tip. Men ikke i din profil, for der er kun dig, der kan se det der. Og jeg synes, det er et godt tip. Jeg ved godt nok ikke, om det er smart med Lidokain, hvis der er brændt helt hul, men jeg ved, at Lidokain ( OG især også plaster til børn) virker godt. Men da der ikke er fedtstof i Lidokain, vil jeg tro, det ikke skader, selv om der er brændt helt hul. Men du ville nok have fået i hvert fald 4 stjerner, hvis jeg havde bedømt det.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-08-04 23:07

Arne,
i morgen tager jeg nogle billeder af nogle svampe,de er i nogle hekseringe,men jeg kan ikke
bedømme dem,udfra det du har skrevet om hekseringe.
Ved 14.00 tiden lægger jeg dem så op på min hjemmeside og stiller så et spørgsmål i small talk,
der vil lede hen på svampe,(linket kommer også),prøv om du kan glo med.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-08-04 23:11

Bjarne>Ja det er typisk - bare ligge og grine mens de andre knokler.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-08-04 23:13

Til Jette: Tak for det. Nu mener jeg også kun at jeg omtalt mindre smerter. Jeg har i hvertfald ikke talt om brændSÅR, kun om forbrændinger. Mit Tip indeholder INGEN råd om hvad man gør med Åbne sår og/eller rifter. Ved mindre rifter vil jeg rense med rent vand, derefter bade stedet i brintoverilte, anlægge en forbinding og sende pt. i seng. Direkte sår vil jeg kun give 1'st-hjælp og så tilkalde eksperter.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-08-04 23:17

Bjarne,
ja den var sjov,og jeg kan godt ane hvad der skal til,
men jeg mangler en hel del forudsætninger,før jeg kan lave den smily.
Kig med i morgen,så smider jeg et link til min hjemmeside.
Det der med billeder har jeg rimelig fod på,men hvis jeg skal have musik på,
og animationer,begynder det at gøre ondt.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-08-04 23:18

Kære Keld -> Jeg håber og tror at det vil være mig en stor glæde. Skal nok sørge for at være her!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-08-04 23:23

Keld -> Det var sandeligt heller ikke meningen at NOGEN skulle kunne bedømme NOGEN svampe ud fra det jeg skrev. Netop derfor henviste jeg til billedsøgning på Google! Og jeg gav også det Latinske navn der skulle søges på! Har du prøvet det?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-08-04 23:28

Næh,jeg regnede da med jeg kunne lokke dig til det ha ha ha
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-08-04 23:34

Keldd -> Det har jeg da gjort mange gange. Ikke fordi jeg ikke kender svampen, men fordi det altid er interessant at se nye billeder af den. Kunne nemt vise et Link til et godt billede, men de befinder sig altid LANGT inde i en eller anden FIN Universitetsdatabase. Det vil sige at Liinket ofte er mere end 300 tegn langt. Derfor ikke.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-08-04 23:37

keldd, et hurtigt eksempel http://www.bjarne-d.dk/keldd.htm

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-08-04 23:48

Hæ hæ,ja det må jeg se at finde ud af,det vil jeg godt kunne,men tak for demonstrationen Bjarne.
Arne,lad os se i morgen hvad det er for noget,det der især ville interessere mig,det er om der kan komme en god fon ud af dem.
Vi springer lidt i det,jeg skal sige dig(jer)også bearnaise essenser ligger inden for mine hovedinteresser,men det er en anden(yderst velsmagende)historie.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-08-04 23:53

Keld -> Jeg kan godt betro dig, at hvis de svampe du har i din plæne ER Elledans bruskhat, så kan der komme en H...... god font ud af dem. Glæd dig i så fald.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-08-04 23:55

For lige at vende tilbage til pointsystemet m.h.t. tip.
Hvornår er det et godt tip og, hvornår er det det dårligt tip?

Eks.:
Der bliver skrevet et tip, som jeg selv har brugt gennem længere tid.

Er det et godt tip, fordi jeg selv har brugt det?

Er det dårligt, fordi "det vidste jeg jo godt"?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-08-04 00:02

Undskyld, at jeg bryder ind i jeres lørdagshygge.....

Men hvor finder man så de kantede parenteser?

Sensommerhilsen
Hanne

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-08-04 00:04

Hvad er egentlig et tip?
Jeg mener at 75 % er rent pjat, som er fundet under netsurfing.
Arnes lidocain tip er regulært nok, men jeg tager så afstand fra rådet fordi jeg ikke kan tåle lidocain på huden, og det lidt suspekte råd om forbrænding, men det skulle der vel nok være plads til.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-08-04 00:05

Cammillasm...., Du trykker på Alt Gr knappen og vælger 8 eller 9 ()

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-08-04 00:06

Ans>
Det er et godt tip fordi
du ved at det virker.
du prøver det og syntes om det
du kan bruge oplysningen
Det er et dårligt tip fordi:
du ikke kan finde ud af at bruge det
du ved det ikke virker
du opdager at det ikke virker

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-08-04 00:06

Ctrl + Alt kan også bruges

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-08-04 00:08

Den viise emesen. Præcist.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-08-04 00:09

Danke schön, bjarneD!

Så skal jeg ikke forstyrre jeres mandelørdagaftenhygge mere...

Ciao!

Hanne

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-08-04 00:10

Ans>
Men åbner du et tip om hundevalpe, men ikke kan udstå hunde
og så derfor ikke syntes om tippet.................så kan du ikke være det bekendt.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-08-04 00:13

Altså Ans - du-formen var ikke møntet på dig.........bare en talemåde.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-08-04 00:15

Jeg må sige det har været en udbytterig aften,og frem for alt,konstruktiv.
Lad os håbe vi kan få mange af dem fremover.
Godnat til alle fra Keldd

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-08-04 00:17

God idé.

Tak for en hyggelig tråd Arne.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-08-04 00:19

Til ans: Ja det er jo netop det. Der mener jeg at den enkelte der bliver bedt om (Får mulighed for ) at bedømme et tip skal tænke sig rigtigt godt om. Hvis vi antager at det er DIG

1,: Hvor udbredt tror du at denne viden ER iblandt andre end lige netop Nørder som dig?
2.: Og hvis du synes at tippet er meget åbenbart, hvorfor har du så ikke SELV tænkt på at udbrede det til andre?
3.: Selv om DU ikke kan bruge Tippet til noget (eller har en Kinamands chance for at vurdere det), er det så rimeligt at vælge at give 0=NUL point for det?

Et af de Tips jeg gav i går, og som blev så læsterligt gennemheglet i en kandu-tråd, blev faktisk læst af 93 kandu'er.
Tippet gav også anledning til at en anden kandu'er skrev en follow-up på tippet, og det blev læst af over 103 personer.
Så selv om Nogle syntes at det var et SKOD-TIPS, var der altså alligevel kandu'er der syntes at det var helt OK.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-08-04 00:23

så kan jeg også

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-08-04 00:23

Ok Emesen, jeg var lige bange for at du kun mente mig ;.)

Jeg kan nu godt lide hunde, men ikke deres lopper. Men råd mod lopperne har der jo så været adskillige tip af

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-08-04 00:29

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-08-04 00:32

Ja Ja Gutter. Så godnat da og TAK for jeres deltagelse. Havde dette KUN været en MandeHyggesnak som de få Piger har kaldt det, kunne jeg såmænd godt lukke og slukke her. MEN ud over hyggen, var det jo også et alvorligt ment spørgsmål. Og der er stadig mange som ikke har været inde med Deres mening. F. eks ham der der har 3 profiler men som jeg kun husker som Skvadderhovede. Så for ham og alle andre, holder jeg tråden åben lidt endnu!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-08-04 00:41

Lad dem blive væk arne,man ødelægger sine røde blodlegemer,
men det er din tråd.
En sidste Keldd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-08-04 00:44

> arne.jakobsen

Det glæder mig, at det er gået op for dig, at det ikke kun var en "mandehyggesnak"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-08-04 00:45

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-08-04 00:50

> ans

Jeg har da svaret begge pigerne og derved anerkent og erkendt deres tilstedeværelse i denne tråd.
Glem ikke ans at det var mig der startede tråden og satte retningslinierne for den. Så jeg ved godt hvad tråden drejer sig om!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-08-04 00:59

Det ved jeg da godt, men hvem er så den anden?...........(pige)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-08-04 01:07

Jaaaaah ans, Jeg må jo med skam melde, at jeg ikke kan tælle. (det rimede squ). Der har ikke blot været 2 piger inde over i aften, men hele 3. I rækkefølge var de: CreamyGirl - Jernladyen og CamillasMoster. Og tak til jer Piger.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-08-04 01:12

Arne...altså!
Ans er også en pige

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-08-04 01:25

Kære Creamy... Helt ærligt. Jeg har kun været på i ca. 24 dage, så hvordan F.... skulle jeg kunne vide det? Man kan jo ikke se det ved at kigge på hendes profil! OG selvom et pseudonym dækker over en pige, er det altså ikke altid lige nemt at afsløre. Kender du ikke udtrykket en Bobcat/Drengepige. Og det har Intet at gøre med sexualitet.

Men så må jeg altså re-redigere og skrive 4 piger på denne tråd i aften. Tak til jer alle. Og så vidt jeg husker fik jeg da lidt støtte af jer.

Til CamillasMoster: Jeg har vist engang i starten været lidt ude efter dig. Husk dog altid: Jeg går aldrig efter personen, kun hans/hendes holdninger i én sag. Og HVIS jeg ta'r fejl, er jeg også mand nok til at stikke en undskyldning.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-08-04 01:34

Troede selv i starten herinde, at Ans var en mand
Kan godt se, at en moster, en lady og en girl er noget nemmere at gennemskue som hunkønsvæsner, men mændene herinde er nu heller ikke altid lette at spotte

Der findes jo også 'tøsedrenge' ik´

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-08-04 01:37

Creamy -> nu har jeg talt efter, og det fordeler sig således:

Drenge: Arne, Bjarne, Emesen & Keld
Piger: Ans, Hanne, Jette & Dig(Creamy)

Så det, nogle af jer har kaldt en LørdagsMandeHyggeSnak har altså været ½ & ½.

HURRA - Det syn's jeg squ er fedt.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-08-04 11:08

Nej det er ikke altid let at finde ud af, "hvad" der gemmer sig bag de forskellige "navne".
Der var også rigtig mange der troede at jeg er en mand.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-08-04 11:13

Dine interesser kunne forvirre nogen Dova og du må have puslet lidt med de mere teniske ting, som piger/damer normalt går uden om for jeg har tit moret mig over, at du "angriber" problemet i samme vinkel som jeg, der har puslet med teknik sidenjeg kunne holde på en skruetrækker.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-08-04 11:26

Hvor var du igår Dova,jeg savnede dig så`n
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-08-04 11:34

Dova - hvornår får vi en tur på din motorcykel som du selv har samlet.
Så kører vi ud til Ans og maler flagknoppen lyserød så den ligner Creamys sky.
Camillasmoster bager nok en kage til os.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-08-04 11:38

Man kan da heller aldrig have noget i fred før I to dukker op

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-08-04 11:40

Du skal slet ikke køre en tur med eme,Dova,
for jeg tror han er ude på "noget".
Hilsen
Keldd (den bløde mand)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-08-04 11:40

Ja, det er da helt sikkert det der har forvirret mange.
Det er sådan lidt hen i retning af, at nogen også ville finde det underligt hvis en mand interesserede sig for f.eks håndarbejde.
Men jeg har nu altid haft det sådan, at ligemeget hvad jeg beskæftigede mig med, kan jeg godt lide ,også at finde ud af lidt om hvordan det virker.
Et af de eneste områder hvor jeg ved at jeg ikke skal prøve at "kloge" mig, det er alt hvad der vedrører computere.
Men det har så nok også lidt at gøre med, at første gang jeg i det hele taget bare prøvede at tænde for sådan en, det var her i maj, da jeg fik denne her lille godt brugte IBM bærbar, og da montøren havde været og installere internet, gik der sgu et par dage inden jeg vovede mig til at forsøge om det var noget jeg kunne finde ud af

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-08-04 11:44

Ud af vagten Bjarne UUUUUUUUUUUUUUUUUUuud
Hilsen
Keldd (den megahårde bannan banan er det med et eller 2Ner??)ha ha ha ha

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-08-04 11:46

Haha Keldd du bor alt for langt væk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-08-04 11:48

Emesen

Det lyder rigtigt, men jeg måtte jo selv bestemme farven

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-08-04 11:50

Skal lige ud og lave nogen billeder---
I,l bee back Hilsen Arnold Øh Keldd

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-08-04 11:55

Jamen Keldd
Jeg var til fest i aftes, min nabokone blev 40, men jeg var her skam da jeg kom hjem, men de fleste af de kommentarer jeg skrev er blevet "udraderet" i nattens mulm og mørke Og de var da så "stuerene", at det ikke kan have været censuren der har fjernet dem.
Åh ja, den kære motorcykel. Det er nu ikke blevet til for mange kilometer her i sommer.
Og nu er det ikke så tit jeg kommer på de kanter, emesen, men ellers kunne du nok have fået en køretur på "Zukien",
Jeg bor jo helt ovre på fastlandet.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-08-04 11:55

Ok - så maler vi selve flagstangen lyserød.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-08-04 11:58

Lyserøde skyer????????
Er det dem man har hørt om i de hersens Barbara Cartland romaner

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-08-04 11:59

Riskoger..............jeg troede det var en rigtig motorcykel .........Indian f.eks.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-08-04 12:05

dova,du skal ikke køre rundt med ham eme,
for han er en øh Charlatan der render efter pigerne,og det er ham Bjarne også.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-08-04 13:44

Næh emesen en Indian rækker "tiden" ikke til.
Men i garagen står et projekt Trimph Speedtwin chopper under opbygning. Det er en gammel fidus fra 1954.
Men drømmemaskinen er nu en Harley, men der skal jeg også lige først vinde i Lotto

Bare rolig Keldd, jeg kan godt styre sådan et par "don Juan´er"

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-08-04 13:44

Jeg render ikke efter pigerne, og slet ikke hvis de har motorcykel................... Det er jeg vist for gammel til.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-08-04 13:54

eme,
følg lige med her www.keldd.webbyen.dk (efter 14.00)
der er noget til dig allersidst.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-08-04 14:10

Den indianer er noget mere spændende end det skrallert skidt.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-08-04 14:18

BSA Golden flash
den sorte kan jeg ikke klare ......en Englænder AJS ??

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-08-04 14:20

Ja Bjarne kardantræk,sjældent på en amerikaner.
Vidste du at gashåndtaget sad i venstre side,og skulle drejes omvendt,
altså væk fra dig selv,og ikke ind mod dig selv.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-08-04 14:22

Du kunne godt have sagt det med pilene.
Sådan noget nymodens pjat..........................men ellers en lækker indianer.
Og så en lille sqauw på bagsædet.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-08-04 14:23

Eme,Velocette 500cc 1965,
lidt sjældnere end de andre,lidt dyrere.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-08-04 14:24

Er det dig som ordner Vespaen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-08-04 14:25

Æv -det var mit første gæt - men var ikke sikker.

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-08-04 14:31

Tak for svaret creamygirl.
Og til alle i andre -> Smut så over og snak videre på Kelds tråd 47758