/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Anderledes tekst til Wonderwall?
Fra : MikkelWesth
Vist : 299 gange
100 point
Dato : 21-08-04 10:13

Hej alle..

Jeg hørte til en fest i går, om en anderledes tekst til Wonderwall. Men personen kunne kun 2 linier, but here goes:

I dag, må være den dag, hvor du køber dig en ny bh
Du har en meget lækker bag, men dine bryster er bare for små

Og det er så alt han kunne huske. Det lyder for mig som noget de ville lave på P3, men har ikke lige kunne finde noget. Kan i hjælpe?

Kommentar
Fra : marcmus17

Dato : 21-08-04 20:26

JA.... nu ved jeg jo ikk om du så følgende mener en version med dansk tekst....

Men hvis du ønsker den på engelsk:; Weird Al Yankowich: Wonderbra

Mvh. Musen

Kommentar
Fra : MikkelWesth

Dato : 25-08-04 22:10

Beklager.. Det var ikke lige den. Men den er dog ganske god, og så det bortset fra det ikke Weird Al der har lavet den, men en gut ved navn Bob Ricci (www.bobricci.com).