/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Runner error
Fra : poulgrandahl
Vist : 379 gange
100 point
Dato : 21-08-04 00:34

Når jeg opstarter min PC popper der en advarsel op som lyder

Invalid Backweb application ID "8876480"

Er der nogen som kan forklare hvordan jeg får fjernet dette.

Kommentar
Fra : gril

Dato : 21-08-04 00:41

ikke lige har du problemer men lyden så kan jeg må kan måske hjælpe dig?

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 21-08-04 00:45
Kommentar
Fra : poulgrandahl

Dato : 21-08-04 00:57

Jeg kører Xp prof. Men jeg har stadig ikke fået en forklaring på hvordan jeg får fjenet den advarsel. HJÆLP

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 21-08-04 01:18
Kommentar
Fra : poulgrandahl

Dato : 21-08-04 02:33

Har prøvet SPYSWEEPERS MAN DER ER STADIG IKKE FJERNET NOGET. Er der ikke en der på godt gammeldags Dansk, der kan forklare hvordan jeg får sådan noget skidt væk.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-08-04 03:50

Da du sandsynligvis har noget spyware på computeren så vil jeg anbefale dig at gå ind på www.spywarefri.dk/forum og få dem til at hjælpe dig.
Du opretter dig som bruger, det er ganske gratis, så guider de dig igennem hvad du skal gøre trin for trin. De er glimrende til det.

//bentjuul

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 100 point
Dato : 21-08-04 07:53

se under tiiføj/fjern programmer i kontrol apnel om backweb er der.
backweb er en LogiTech, Compaq, HP, McAfee og andre opdate men du behøjer det ikke, www.backweb.com/
spyware kan osse sikkeret fjerne det.
eller skriv i kør
msconfig
gå under start fanen og fravælg + ved backweb.genstart dion pc.

Kommentar
Fra : dannyboyd

Dato : 21-08-04 07:55

Den skal fjernes med hijackthis
http://www.download.com/3000-8022-10289035.html?tag=lst-0-2 Slå systemgendannelse fra i system og scan med Spybot
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#hijackthis
direkte link : http://www.merijn.org/files/HijackThis.exe
Download og installer hijackthis - placer den i en mappe for sig selv og scan- save log og smid den herind- men du må IKKE fixe noget selv.

Godkendelse af svar
Fra : poulgrandahl

Dato : 21-08-04 17:53

Tak for svaret xou. Nu har jeg endelig fået det fjernet, TAK.