/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Flydering?
Fra : 0510
Vist : 666 gange
20 point
Dato : 20-08-04 20:54

Hvor finder jeg en forhandler som sælger flyderinge?
har forsøgt mig med google med unden resultat.
Hvor kan en flydering benyttes og hvordan, hvad er jeres personlig holdning til fiskeri emd flydering?

Det var vist det hele ;)

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 20-08-04 21:04
Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 20 point
Dato : 21-08-04 09:35

Hej 0510!
En flydering kan skaffes hjem af enhver sportsforretning med fiskeri på programmet.

En flydering kan vel benyttes overalt hvor der er vand--men- men-men------
personligt er jeg modstander af, at bruge den slags transportmidler på havet, med mindre den er fortøjet til land, og brugeren er iført redningsvest.
Mvh
dabj

Godkendelse af svar
Fra : 0510

Dato : 21-08-04 10:44

Tak for svaret dabj.