/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Tv1000 Dekoder emulator
Fra : Simmaster
Vist : 405 gange
120 point
Dato : 20-08-04 14:41

Findes der noget program til pc, der kan emulere en dekoder til tv1000? Jeg har kabel tv.
og tænkte at hvis jeg fik et tunerkort i pc'en kunne jeg måske sætte den til at dekode signalet. Skriv hvis i ved noget, eller kan henvise til en der ved noget.

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-08-04 15:33

prøv på www.stop.dk

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 130 point
Dato : 20-08-04 15:50

Citat kandu:

Det bringer os til, hvad der er tilladt på kandu.dk. Selvom at vi fra tid til anden går vi ind på grupperne, og kigger på alle sendte indlæg i vores emner, påtager vi os intet ansvar eller erstatningspligtighed for indholdet på disse sider. Vi påtager os heller intet ansvar eller erstatningspligtighed for nogen, ærekrænkelse, fejltagelse, fornærmelse, bagtalelse, forsømmelse, løgne, obskønitet, pornografi eller blasfemi der muligvis må medfølge når du besøger disse steder hos kandu.dk. Og lad være med at være dum ved at sende eller transmittere/overføre noget forfærdeligt, truende, ærekrænende, modbydeligt, skandaløst, ophidsende, pornografisk, væmmeligt, ondt, blasfemisk materiale, der på nogen måde kan komme i konflikt med lovgivningen, da dette kunne resultere i en civil retssag. Eller sende noget andet materiale der på nogen måde overtræder loven, for selvom at vi respekterer dit privatliv, har vi desværre intet valg end at fuldt ud samarbejde med hvilken som helst lovmyndighed eller domstol der vil vide hvem der har lagt modbydeligt stof hos kandu.dk.

Med andre ord er det mindre klogt at spørge om hjælp til ulovligheder på kandu, sorry

Kommentar
Fra : xou

Dato : 20-08-04 20:22

hej .. go ide` - hvad kan du ikke lave den selv.

Godkendelse af svar
Fra : Simmaster

Dato : 27-08-04 23:11

Tak for svaret 3773.

Tak for svaret, det var ikke helt hvad jeg håbede, men hvad fanden..