/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Arne Jakobsen
Fra : the_expert
Vist : 609 gange
1 point
Dato : 20-08-04 08:24

Du har lige smidt to fuldstændig tåbelige tips, hva tænker du på ??
Vil godt svare for dig .....POINTLUDER
Brug dog din tid på noget mere fornuftig
Ta evnt. en eksamen mere

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 20-08-04 08:25

U Know...... Easy Points....

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 11 point
Dato : 20-08-04 08:30

Hvis jeg havde syntes at mine tips var tåbelige, havde jeg jo ikke skrevet dem VEL. At det seneste KUN fik ½ stjerne kan måske bero på at tipsene IKKE bliver bedømt af folk der abonnerer på Emnet, men af ALLE brugere. Og ALLE brugere har altså ikke lige gode forudsætninger for at bedømme ALLE tips!

Og så skal du i øvrigt ikke blande dig i hvad JEG (eller for den sags skyld nogen andre) bruger tid på. SHAME ON YOU!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-08-04 08:37

the_expert -> Du har nu været kandu-super i 1½ måned. Du gemmer dig bag et pseudonym, du vil ikke skrive noget i din profil, og i den tid du har været med har du hverken stillet eller besvaret spørgsmål og heller ikke givet nogen tips. Så hvad pokker får dig til at kalde dig EXPERT??? Sure brokrøv.

TQsen -> Fuck de point, vil du da gerne ha' dem? Det kan vi da godt ordne.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-08-04 08:38

Hvem er det nu lige der er lodden i kanten. Hvad hedder din tidligere profil mr Expert?

Hvad er dit problem med pågældende tips? Den ene var for mig uinteressant, den anden anvendelig (jeg har ikke deltaget i bedømmelse).

Med hvilken ret gør du dig til dommer, mr Expert (eller hvem du nu er)?

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 20-08-04 08:47

JA TQsen - du har så evig ret.
3773 Jeg gør mig ikke til dommer, jeg siger bare min mening
Arne !! Jeg er expert i at se ellers normale fungerende personers besynderlige adfærd her på kandu - herunder din
Jeg er tillige expert i at give NUL *
Wauw Arne/3773 måske I skulle ta på et detektivkursus, så I kunne finde ud af hvem jeg er, men pyt I får en ledetråd mere........jeg er en mand

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-08-04 08:50

Mr expert - jeg var ellers i stærk tvivl.

Hvad rager din mening iøvrigt os andre? Hvorfor må Arne ikke fremføre hans mening? Det er jo ikke første gang du fører dig frem!

Magen til misvisende nick skal man da lede længe efter, skvadderhovede.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-08-04 08:58

Jeg får mulighed for at indtaste en kommentar! Det er så min sidste i denne DYBT latterlige tråd. Tak for støtten 3773.

the_ æt ræt møj ekspært -> Jeg er da ligeglad med hvem du er, blot jeg slipper for flere af dine tåbelige kommentarer.

TQsen: Hvad så? Vil du ha de skide 15 point?

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 20-08-04 08:58

hehe 3773 du er jo jyde så du er tilgivet.
Kan ikke komme så langt ned i level som du er.
Derudover har jeg ikke bedt om at min mening rager dig slet IKKE LOL
Dertil er du for ubetydelig )

The_expert /
nu som skvadderhovede

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 20-08-04 09:01

Arne fornuftig nok du tier - nogen gange er tavshed guld.
Derudover slipper du nu ikke for mig

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-08-04 09:05

Skvadderhovede -> Hvad med at tjene noget Guld? I øvrigt kan du heller ikke stave dit eget sprog. Det var måske på tide at DU tog en eksamen? F.eks. Folkeskolens afgangs!

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 20-08-04 09:07

Arne.Jakobsen
Jeg kan se at superpointluderen Reset bød dig velkommen her på kandu GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG fik squ lige den tanke at reset havde fået sig en ny brugerprofil som arne.jakobsen.

Arne aka reset Jeg er bange for du har røget for mange svampe

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 20-08-04 09:13

Arne jeg laver stavefejl og gramatiske fejl i hobetal
Jeg er både ordblind og talblind.
MEN jeg holder nu altid hvad jeg lover jvnt dit indlæg kl 08.58
Som BjarneD betyder de her point intet for mig

The_expert /
nu som skvadderhovede

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-08-04 09:25

Davs Ram

Kommentar
Fra : PepsDK

Dato : 20-08-04 09:26

Damn hvor er i barnlige ;P. lad det dog ligge.. :)

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-08-04 09:36

the_expert,jeg kan ane hvem du er,stop musikken,også fremover.
Hilsen .
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-08-04 09:57

Nu ved jeg jo hvem the_expert er, og jeg overlader det jer selv at finde ud af det, men Ram2 er det ikke og heller ikke mig hvis nogen skulle få den tanke.
Jeg vil ikke blande mig i de holdninger der lægges for dagen, men vil opfordre jer alle til at tilkendegive jeres meninger på en måde der er til at holde ud på længere sigt.

Jeg syntes godt at man kan give et vink med en vognstang eller hvad man nu vil kalde det for vi skal vel alle slibes lidt til for at det skal fungere (også mig) og jeg har fået gode råd med på vejen (på Kandu), men det er kun de velmente og beherskede jeg har lært af for de andre har skabt for stor irritation.
Bjarne

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-08-04 10:20

Narjjj Bjarne, du ved hvem det er, og så vil du ikke sige det!!!!!

Det ka´ du godt nok ikke være bekendt
Nej spøg til side.
Med hensyn til kritik af tips, fatter jeg ikke nogen gider bruge tid på at kritisere dem ret meget. Hvis det er noget man ikke kan bruge, kan man jo bare lade det være.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-08-04 10:23

De to spørgsmål jeg stillede igår, var SÅ populære, at jeg allerede nu har fået halvdelen af mine poæng retur fordi folk vil se udviklingen og hvem og hvorfor der fik poængerne. Så helt kan jeg da ikke være

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 20-08-04 10:34

HEHE BjarneD tror du er en af de hurtigste knallerter på havnen

Keldd min musik spiller hver gang nogen opfører sig tåbelig som arne.jakobsen/return gør i sin pointsøgen med ubrugelige tips, derudover aner du bananer.

Dova .-)...Jeg vil med største fornøjelse bruge 1 point på at fortælle arne.jakobsen/return og andre lidelsesfæller når de overtræder.

The_expert/
nu forklædt som skvadderhovede

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-08-04 10:42

Ja, hver sine fornøjelser ,skvadderhoved, former known as the_expert

forslag til nyt "nick":

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-08-04 10:42

Hvis du undlod de grovere superlativer the_e så skulle du ikke høre noget fra mig. En heftig diskussion kan være nyttig hvis bare man kan finde fodslaw bagefter.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-08-04 10:54

skvadderhovede -> Uanset hvad du eller ligesindede måtte mene (for jeg kan squ ikke få mig selv til at skrive tænke),
vil jeg fortsætte med at bringe tips som JEG synes er relevante, så er det op til dig om du synes at de er fladpandede eller ej. INTET interesserer mig mindre!
Jeg synes dog at jeg lugter noget Jantelov eller også er det . Det ken også være det er lidt af begge dele, men jeg kan bestemt ikke li' lugten! Bemærk at jeg er alt for høflig til at bbruge ordet Stank!

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 20-08-04 10:57

Helt iorden arne.jakobsen/return er glad for du ikke bbruger ordet stank.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-08-04 11:00

Undskyld til Ram - forhastet konklusion fra min side. Repeterede lige lidt af Ækspærten's udgydelser. Det er vist ikke Ram.

Fastholder det nye nick til mr expert.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-08-04 11:02

skvadderhovede -> Skal jeg nu også pisses på fordi jeg sstammer? DET STINKER!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-08-04 11:04

På trods af min disrespekt for Ramses så er der kun få der overgår den ramske (læs hadske) ordekvilibrisme

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 20-08-04 11:05

jamen søde arne/return du er jo vant til at det stinker

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-08-04 11:10

Skudt forbi skvadderhovede: Jeg var IKKE i Ubådseskadren!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-08-04 11:15

Og hold så mund folkens. JEG vil til at se OL-Badminton.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 20-08-04 13:46

arne.jakobsen, er du ikke noget dobbeltmoralsk? Du sviner folk til, fordi de kritiserer dine tips, når de har været på kandu i halvanden måned. Du hylede selv op som en stukket gris over et af mine tips, da du havde været her omkring en dags tid. Det var et politisk estatement, sagde du. (dansk kan du åbenbart heller ikke) Du brokker dig over, at folk ikke kan stave, når du selv ikke kan. Slå ordet point op i en ordbog - hvis du har en. Og når du er i gang, kan du slå skvadderhoved op også. Du skriver hele tiden, hvad du gør i dine tips. Hvad rager det os andre??? Synd, jeg ikke var mellem dem, der bedømte dit sidste tips. Så havde du slet ikke fået nogle stjerner.
Jette

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-08-04 14:06

Se det er jo ærlig snak Jette. Man har lov til at give 0 point, hvis man føler det er noget lal der står i tips'ene (hvilket det ivørigt ofte er). Dette retfærdiggør ingenlunde Ækspærten's udfald.

Har Arne lidt lig i lasten er det selvfølgelig ikke smart.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 20-08-04 14:28

Hej 3773.
Ja, du har helt ret i det med tips. Men det var faktisk nærmest nøjagtigt det samme arne.jakobsen gjorde, da jeg skrev tipset om Google og Yahoo. Han teede sig som en hysterisk unge og skrev, at hvis det var sådan her på kandu, så ville han slet ikke være her. Men da han åbenbart er her endnu, kan man åbenbart ikke tage så tungt på, hvad han skriver.
Med hensyn til tips, så burde det kun være dem indenfor samme interessegrupper, der skulle bedømme tips. Som det er nu, har tipsværdien ingen værdi overhovedet. Gode tips bliver luset bedømt, og dårlige tips får topkarakterer. Men jeg tror også, at det har meget at gøre med, hvem der har skrevet dem. Fx. var der en der i et tip kommenterede arne.jakobsens tip (har glemt hvem det var). Hvis arne.jakobsen havde haft de links med i sit tip, havde det været et rigtig godt tip. Men det havde han ikke, og da det er de færreste, der bor så tæt på grænsen, at det kan betale sig at køre efter det, var det et dårligt tip. Ikke desto mindre fik han to stjerne, mens det bedre tip kun fik en.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-08-04 14:40

Der var da ikke noget i vejen med arnes tips,at han så underbygger dem med sine egne erfaringer gør dem da slet ikke dårligere.
Jeg har da selv været uenig med arne nogen gange,men kalde ham "pointludder",er der overhovedet ingen hold i.
Han spiller da med åbne kort,modsat dig the_expert,der ikke vil give sig til kende.
Men både BjarneD og mig har luret dig,kom nu ud ad busken inden det bliver for alvorligt.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 20-08-04 14:46

Nej, det er rigtigt, at det forkert at skrive at arne.jakobsen er pointludder. I det hele taget synes jeg, det er temmelig uforskammet at kalde folk alt muligt. Men det er vel mangel på ord eller udtryksmåde, må man gå ud fra?????????????????
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-08-04 14:46

Enig med Kelld

Som jeg skrev var det ene tips da noget jeg kunne have brugt, det andet var mig ligegyldigt.

->Jette. Du har grusomt ret i at der burde opfindes et andet system til tip'perne. Men bedre var det at udradere hele point-systemet. Det har vi ikke noget at bruge til (andet end at skændes om).

->Ækspærten. Tsk tsk tsk. Giv dig til kende hvis du tør, istedet for alt det der bavl.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-08-04 14:55

Hej
Jeg er nu meget modstander af, at det kun skulle være dem indenfor samme interessegrupper der skulle bedømme tips.
For tipsene er for alle og som sådan skulle alle også have lov til at bedømme dem.
Udover det, synes jeg egentlig det ville være i orden hvis der slet ikke var det pointsystem i tips, for som det også har været fremme flere gange, ser det lidt mærkeligt ud, at det samme tip somme tider optræder i 4-5 forskellige kategorier, der ligger meget tæt på hinanden.
Men bortset fra det Jette, skal du ikke tage dig af arne.jacobsens "angreb". Dem er der mange andre end dig der i rigeligt mål har været udsat for. Og du har helt ret: dobbeltmoral så det basker, og "man skal ikke skyde med sten når man selv bor i et glashus"

mvh dova

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 20-08-04 15:01

har ikke andre ord end pointluder for hans tips havde jeg haft det så havde jeg brugt det ord, men når jeg nu mener at manden er en pointluder dels som arne.jakobsen men så sandelig også som return.
Kan han kun ty til at argumenter mod folk´s (mine)stave og gramatiske fejl, så siger det mere om ham end om mig.

jamen 3773 om jeg så hed zorro så kendte du mig ikke ... og du vil iøvrigt aldrig komme til det.

skvadderhovede/
former known as the_expert
som havde den store ære, glæde og fornøjelse at give omtalte tip NUL *

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-08-04 15:02

Ja,istedet for totalt meningsløst vås,som denne tråd har indeholdt,kunne jeg tænke mig
et seriøst ha ha spørgsmål om hvordan KanDu kunne sættes sammen.
Jeg tænker på hvordan pointgivningen kunne være,og om man ikke burde slette spørgsmål der havde stået et stykke tid,men inden jeg kommer for godt igang,skal jeg altså ud og lave en forloren hare,og jeg kan jo selvfølgelig selv lave spørgsmålet,istedet for at ligge og rode rundt med det her.
Hilsen
Keldd.
Og kom så ud af busken the_expert---ellers!!!!

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 20-08-04 15:04

kender du mig nu så 3773 ?? ...NEJ vel

former known as the_expert nu svadderhovede

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 20-08-04 15:05

ellers hva keldd ?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-08-04 15:06

Keldd
Jeg vil nu heller ikke på nogen måde kalde arne,jacobsen for pointluder, så large er jeg trods alt, selv om han kaldte mig noget i den retning, men uden at bruge skældsord, vil jeg gå lidt i retning af: meget opsat på at det er HANS svar der skal være de bedste.
Og uenighed kan vist ikke undgås sådan et sted som her.

dova

Kommentar
Fra : FarleHamse

Dato : 20-08-04 15:08

Lyder som om der er nogen nærtagende personligheder herinde..........

Jeg troede det var selvmord at skrive som om man gik i 4. klasse herinde på Kandu, men åbenbart ikke.

Nu vil jeg ikke bedømme de to tips som dårlige eller gode, men! -> expert, det er trods alt ikke dit hjem det her, arne.jakobsen har jo ikke ladet sin hund tisse på din dør, vel?
Trods alt bare et forum (et af de bedste!) på internettet. Men det er da altid rart af kunne sige sine meninger, uden at skulle stå til regnskab, eller hvad?

Hilsen Christian

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-08-04 15:08

Pas på,du med de forskellige profiler,giv dig tilkende.
Du er langt ude i tovene nu.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : FarleHamse

Dato : 20-08-04 15:10

Hvem mig?

Har jeg mange profiler?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-08-04 15:18

Nej ikke dig,farle.Du er jo lige kommet
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-08-04 15:27

Eddie - at oprette en ny profil, udelukkende med det formål at tilsvine andre (hvad du åbenbart har gjort), er lavere end lavt. Jeg kan kun fastholde at du er et skvadderhoved.

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 20-08-04 15:29

Jeg står nu gerne til regnskab for mine meninger.

Næææ er ikke mit hjem det her.
derfor har jeg nu en mening allivel, og derfor vælger jeg at bruge point på at fortælle om et lausig tips som arne/return fyrede af.

Det Tysklandstips er så meget ude i hampen som det kunne være. Ellers du vil måske gerne jeg copy tastede ugens gode tilbud fra den lokale under tips LOL nej vel.

former known as the_expert nu svadderhovede

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-08-04 15:42

..og dine egne tips er af dybt dybt imponerende høj standard, hvilket tydeligt kan læses i stjernerne!

Jeg har selv mine egne meninger om tips'ene, og lader dette afspejle sig i min uddeling af stjerner. At kalde folk point-ludere, fordi de ikke leverer tips efter dit hovede må være udtryk for en defekt et eller andet sted.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-08-04 15:49

Hvis du står til regnskab for dine meninger,så kom ud af busken mand,
hvorfor sidder du og gemmer dig??
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-08-04 16:13

Arne, du kan da ikke tage dette seriøst, du burde vide at det altid er de aktive der får på hatten af de inaktive.
Tilgiv spørgeren, der har brug for lidt opmærksomhed og lidt smalltalk. Iøvrigt burde denne tråd være åbnet i smalltalk. Men skidt det tilgiver vi også da spørgeren ikke er så gammel i gårde, men ville nok have godt af at læse dette link. http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#14

//bentjuul

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-08-04 16:21

tsk tsk tsk......Æv bæv point og dobbeltprofiler!!
Der må være ret så dybe huller og mangler i din tilværelse eddie_skov aka The_Expert
og gu ved hvem flere?!
Er det virkelig af så meget værdi for dig, at være nødsaget til at oprette en dobbeltprofil alene med det formål at pisse på andre?!

Skam dig - du er sq da en 'skvaddermikkel'

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-08-04 16:24

Hr. dobbeltprofil,hvordan vil du stå til regnskab for dine meninger,
når du ikke vil give dig til kende??? Og hvorfor vil du ikke give dig tilkende???
Kom med et seriøst svar.
Hilsen
Keldd.

Godkendelse af svar
Fra : the_expert

Dato : 20-08-04 16:44

Tak for svaret arne.jakobsen.GGGG

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-08-04 16:59

Du nåede ikke at stå til regnskab som du lovede dobbeltprofil,
men din ordstilling og måden du gebærder dig på afslører dig.
Det plejer du at gøre mere elegant.Er du en stakkel??Det ser ud som om jeg har taget helt fejl af dig!!!
Så SHAME ON YOU
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-08-04 17:15

Og angående din udtalelse om 'de hurtige knallerter' på havnen, så må konklusionen være, at du IKKE selv tilhører denne gruppe..!

Tror du skal overveje at få dig en ny nathue - Der er nemlig en mega strikkefejl
i den du har nu

Arrrg..gider ikke spilde en fed fredag på dig. Du er jo ikke andet end en irriterende sårskorpe der let pilles af - og knipses ned i toiletkummen

God weekend..øhh til nogle af jer
//Creamy

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-08-04 18:14

Når en person optræder, som ekspert i hurtige knallerter på havnen kunne det jo være fordi denne "knallertekspert" er en havneknallert

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-08-04 18:28

Uanset hvilken type der er tale om - skal det være en med sidevogn.
Experten skal jo have sin dobbeltprofil med

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-08-04 18:39

Hvem siger, at the_expert er en havneknallert?
Det kunne jo være en ekspert i at træde til når nogen skal generes.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-08-04 00:53

Tja; måske er experten dig BjarneD. Har lige set en tråd. hvor du er rørende enig med the_expert når det gælder om at genere at andre

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-08-04 09:15

Den flødeagtige praler med høj IQ, men den er ikke høj nok for en enighed er ikke en lighed hvilket er simpel viden.
At score størstedelen af sine point i smalltalk er ikke ligefrem et udtryk for stor viden endsige intelligens og den derså stor brug for at prale med sin intelligens har da vist en form for mental handicap.
Og hvem er det så lige der pooper op som trold af æske hvis der skal laveds spanking.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-08-04 13:35

takker den ærede BjarneD for det indsigtsfulde og velformulerede indlæg

Ikke så mærkeligt, at man undrer sig over den manglende sarkasme overfor the_expert i denne tråd - taget i betragtning, at du i andre sammenhænge bestemt ikke holder dig tilbage for at kalde andre de værste gloser.
Det er helt ok Bjarne. Du har åbenbart brug for at vide, at du har dine venner i ryggen, hvis du skulle ryge ind i et uvejr og pludselig mangler hjælp til dine tilsvininger. Sjovt som ens ord virker bedre når man får lidt opbakning af en anden profil ik´?!

Noget du ellers har klandret andre for at bruge herinde op til adskillige gange

Du er vel klar over, at du i den anden tråd glemte at fortælle mig, hvor det er jeg nedgør dig Bjarne! - men måske er det fordi du ikke længere kan skelne dine dobbeltprofiler fra hinanden og nu bagefter er kommet i tanke om, at det faktisk ikke er BjarneD, der er blevet nedgjort, men én af de andre profiler du har herinde..

Du skriver således i en anden tråd.
Citat
Jeg har begået den alvorlige fejl at sige creamygirl imod og lige siden har hun benyttet enhver lejlighed til at nedgøre mig.

For at din påstand om gentagne nedgørelser af din person fra min side af ikke fortsat skal virke som det rene løgn, så tillader jeg mig hermed på en ironisk og sarkastisk måde (tilblandet lidt humor) at give dig valuta for din påstand.

Nu er du så efter min IQ og stiller spørgsmålstegn til den, ved at nedgøre mine besvarelser herinde. Herregud Bjarne, hvor vil du hen med det bras?! Det står i hvert fald klart for mig, at du selv, hverken er hjernekirurg eller raketforsker. Faktisk tror jeg at du er en kedelig FUNKTIONÆR: Øhm – hvis det altså tæller med, at man selv udfylder sine dagpengeskemaer.
Du har sikkert en udtalt forkærlighed for Ecco-sko og et intellekt, hvis klimaks nåes hver søndag, når du i Ekstra Bladet læser 'Basserne' og kigger lidt på side 9. på dit værelse hjemme hos mor på 89 år.
Måske skulle du arbejde lidt på, at forøge din IQ (og EQ) til et tal højere end dit skonummer og så lade være med at udvise frygt for kvinder med en IQ, der bare er en anelse større end vådt bølgepaps.
Af skade bliver man klog, men sjældent rig. Jeg er således en fattig stakkel med en IQ på 144 og en EQ, der er umålelig, meeeen jeg er gavmild nok til at dele ud af mine erfaringer

Du skriver så fint, at du selv har haft kanter der skulle slibes, men at det er kun er de velmente og beherskede råd du har lært af, fordi de andre har skabt for stor irritation.
Jeg må sige Bjarne, at dine egne råd langt fra virker som velmenende og beherskede. Hvad hulen ligner det, at du påstår jeg gentagne gange har nedgjort dig?!
Mit eneste 'velmenende' råd til dig i den anden tråd var, at jeg påpegede det fornuftige i, at i stedet for at skyde efter andre, som du mener taler grimt, burde du lede og lege i din egen lille liga.
Straks derefter fik jeg et beskidt svar fra dig.

[citat]
Nå nu er den flødeagtige ude med riven igen.
Kan du da ikke finde andet at give dig til end at rakke ned på både den ene og den anden. Det er jo fuldstændig som Fridaflip der altid kan finde nogle degenerede bemærkninger om andre. Hvis der findes uenighed i en tråd skal du nok finde vejen og hugge løs på en eller anden
[citat]

Lad venligst være med at projicere dine egne tendenser over på mig. Det med at rakke ned på andre, er ellers ikke min stil. Kun når jeg føler det berettiget, hvilket jeg gør lige nu. Ganske som du selv, bider jeg igen, hvis jeg bliver sparket.

Du skulle se at komme ud af din lille osteklokke og erkende du ikke er en skid bedre end dem du anklager. Det du foretager dig kaldes for: BEING IN DENIAL.

Når/hvis du engang lærer betydningen af ordene Livsglæde, humor, osv – kan det være vi kan mødes i tråde uden at brække os over hinandens meninger og holdninger. Ikke at jeg forventer du nogensinde skulle blive kandidat til at blive 'My new best friend for life' – men det er nu engang rarest at vi alle kan rumme hinanden.

Skulle du være i tvivl om hvorfor jeg poster dette i en lukket tråd, så lad mig fortælle dig, at det er fordi jeg besidder begrebet 'pli'
Ingen grund til at åbne en ny tråd og spille 'drama queen' blot fordi jeg har en mening om dig, som ikke passer ind i dit eget verdensbillede.

//Creamy

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-08-04 13:39

Shit happens.
Det sidste citat er så slet ikke et citat, men derimod en spasserfejl

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-08-04 16:15

Jeg har også tjekket dine tråde og der er ingen grænser for hvad og hvem du nedgør.
Jeg gider ikke lave citater, men har lavet en txt fil med citater af dine ikke særligt søde indlæg hvis det skulle blive nødvendigt, men kværulant og alle de andre ting har du vist ikke belæg for at udtale og du ved stadig ikke hvorfor jeg afviser din perondataundersøgelse, men grunden er særdeles relevant.
Det er muligt, at du ikke har haft lejlighed til at hakke på mig ret mange gange, men det er vist fordi jeg ofte undgår smalltalk for at undgå det fnidder, men jeg kan ikke kyses.
Du vil også kunne se, at enten er jeg personligt provokeret eller også reagerer jeg på generelle provokationer, men generer aldrig nogen uprovokeret, men jeg provokerer åbenbart med min og endda uden Google.
Du har optjent mange point fra smalltalk og bruger meget citater, taget ud af sammenhæng ganske som Frida fra Struer og derfor minder du om hende, en klog pige med tvivlsomme sociale kompetancer.
Stop der her nu og ignorer mine indlæg hvis du ikke kan lide dem og så skal jeg gøre det samme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-08-04 19:28

Det er sq for nemt for dig at være her Bjarne, hvis du virkelig mener, at vi andre blot skal ignorere dine indlæg - og det endda til trods for, at du først fyrer en løgn af, hvorefter du skriver, at du ikke 'GIDER' finde og indsætte de citater der skulle dokumentere din påstand. Derimod er du så hamrende barnlig, at du sidder og laver txt filer til senere brug, hvis det skulle blive nødvendigt. Du tror ikke, at du måske tager dit liv her på kandu lidt for seriøst og alvorligt til at det kan kaldes for en sund adfærd?!?

Du laver nu pludselig din påstand om 'gentagne overfald' om til, at det er muligt JEG IKKE har hakket på dig ret mange gange
Kan du mon bestemme dig?! eller er det din måde at trække i land, fordi du har opdaget og erkendt, at du gik over stregen med din påstand

Ang. det du skriver om smalltalk - så hold dig da for h...... væk fra denne kategori, hvis det er dig så meget imod, at der kan opnåes point ved at deltage. Klart du ikke får point der Bjarne, man skal jo besidde en vis form for humor, for at være i stand til at tåle andres fnidder fnadder. Noget du har tydeligt besvær med, selvom du ikke selv kan se det. Var det de 500 jeg modtog i 3773's tråd den anden dag, som du er blevet knotten over?!
Du er så skide ussel, når du ligefrem sidder og kigger i andres historik for at se om de er ' værdige' pointmodtager. How low can you go!?
Jeg har deltaget og modtaget point i andre spørgsmål herinde, men dem overser du og piller blot det ud, som er af værdi for dig. Shame on you! ....især set i lyset af, at du lige har udtalt at Fridaflip brugte knebet med at tage tingene ud af sammenhæng.
Jeg er her for at fordrive noget af min sparsomme fritid. Hvorfor er du her?!
At jeg så deltager i flere smalltalks end jeg besvarer spørgsmål rager så absolut hverken dig eller andre en bønne. Jeg sidder her ikke fra morgen til aften Bjarne og når jeg har en ledig stund, bestemmer jeg vel selv om jeg tæsker rundt i alle mulige tænkelige og utænkelige spørgsmål i håb om lidt superpoint.
Husk på det er en videndatabase og jeg har brugt kandu til netop det formål og fundet mange brugbare svar herinde.

Til sidst runder vi lige din subjektive holdning til hende Frida fra Struer.
For det første mener jeg du er grov når du en tråd herinde skriver hvor hun kommer fra. Hvad rager det mig og andre?!
Dernæst blev jeg dog så klog af din formulering, at det nu er gået op for mig, hvorfor du så åbenlyst 'hader' mig.
Du mener jeg minder om hende - og ved du hvad Bjarne?! det er ikke noget du skal tro jeg bliver ked af at høre. Som jeg tidligere har nævnt finder jeg det ærgeligt, at både hun og Ram2 blev kastet på porten. Hun havde da om nogen fundet frem til, hvad du er for en ussel karl ( klog pige, som du så rigtigt omtaler hende) og at jeg nu fortæller dig noget der ligner hendes holdning giver dig sikkert et 'flash back' som du sagtens kunne være foruden.....Shit happens, get over it!!

Se nu bare, hvad mit lille vink med en vognstang har ført til. En masse fnidder , som du ellers ikke kan fordrage.
Et velment råd fra mig; Lad være med at udtale dig om andres manglende sociale kompetencer (du kan ikke engang stave til ordet...altså!)
Sociale kompetencer skulle gerne være noget vi oplever ude i det virkelige liv, men det er klart, at har man ikke noget liv udenfor cyberliv, så må det jo være de sølle relationer der skabes herinde, som så går under begrebet. Once again, Shit happens!!

Bare rolig Bjarne, jeg skal nok lade dig få det sidste ord - noget der åbenbart ligger dig meget på sinde.

Fluebenet rives af denne tråd

Kommentar
Fra : ghosty

Dato : 28-08-04 00:58

disse links blot til orientering:
http://www.kandu.dk/dk/spg/48037
http://www.kandu.dk/dk/spg/48057
http://www.kandu.dk/dk/spg/48067

Ser desværre ud til at èn mand kan ødelægge et helt fora:(