/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
microsoft office 2000 hvor bliver mails ~
Fra : dayworker24
Vist : 481 gange
10 point
Dato : 19-08-04 18:52

Hvor bliver mail gemt henne når man har microsoft outlook. Hvor henne i systemet

Kommentar
Fra : oscarfisk

Dato : 19-08-04 19:15

Har du den ikke liggende i start

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 19-08-04 19:16

Det kommer an på hvilken outlook version du benytter.

Kommentar
Fra : poul_from

Dato : 19-08-04 21:23

i winxp er stien sikkert
C:\Documents and Settings\Bruger\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook
application data er sikkert en skjult mappe og hvis du ikke kan se skjulte filer kan det jo være lidt svært at finde men det kan du lave om på i mappeinstillingerne

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 20-08-04 14:21

har win 98 og er fra office pakken 2000

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 29-08-04 12:59

søg på "indb*" (indbakke) eller lignende....... Stjernen betyder at det er en del af ordet, og der er flere bogstaver efter...

Accepteret svar
Fra : poul_from

Modtaget 10 point
Dato : 29-08-04 13:48

du kan søge på pst filer ved at gå i søg og skrive *.pst (pst er det fil format som outlook bruger til at gemme i) og næsten sikker på at filen hedder outlook.pst

Godkendelse af svar
Fra : dayworker24

Dato : 05-05-05 00:05

Tak for svaret poul_from.