/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
om tørringen fra Fjante
Fra : lykkebo4
Vist : 453 gange
50 point
Dato : 19-08-04 11:56

spørgsmål med muligvis svaret.
Der er klemmer på paraplytørrestativet. se på den hos en isenkræmmer- de er lige til at hænge op over stang- tørresnoren- så fylder det ikke på snoren eller inde over badekarret.
Klemmer det bruger man på de alm. tørrestativer og dem der er lige til de andre typer.
Venlig hilsen Lykkebo Karin

Accepteret svar
Fra : Toupie

Modtaget 60 point
Dato : 19-08-04 11:59

Lykkebo4 jeg håber det er ok, at jeg lige bruger din tråd til en henstilling til Fjante

Fjante kan du ikke være sød ikke at stille spørgsmål i Tips??

// Toupie

Godkendelse af svar
Fra : lykkebo4

Dato : 19-08-04 12:19

Tak for svaret Toupie.

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 19-08-04 12:21

selv jeg blev forbløffet- så jeg prøvede at være diplomatisk- venlig hilsen Karin Lykkebo4

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 19-08-04 12:25

Lykkebo4

Det kunne jeg godt fornemme, for svaret stod jo i dit tip...
Citat
sæt det på klemmerne og hæng det så op over stangen eller ved radiatoren

Og det klarede du også fint, det med at være diplomatisk

Hav en rigtig god dag Karin
// Toupie

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-08-04 12:28

lykkebo4

Må jeg så bede dig om at skrive dine tip i den rigtige kategori. De tip, du har skrevet i dag, har intet med kandu at gøre.

Det kunne evt. være "andet hus og have" eller "handicap"

Jeg ved, at dine tip er velment, men det er den forkerte kategori.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 19-08-04 12:32

man skal jo ikke skære alle over en kam ang. dette --- tipset kan bruges i mange sammenhæng. Man kan også være usikker over for hvor man skal skrive tipset- håber at du er large en anden gang over for andre. Selv prøver jeg at gøre det så godt som muligt og disse rettelser kan være både af det gode og det onde. venlig hilsen karin Lykkebo

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-08-04 13:29

lykkebo4 -> Som ans :

Når du skriver et Tip, så læg det i den kategori, hvori det hører hjemme.

Et Tip i kategorien Kandu.dk, bør være om f.eks. : Søgefeltets virkemåde, hvor man finder Betingelserne for brug af Kandu.dk, pointsystemet, hvordan man gengiver kode på Kandu.dk's sider ...uden fejl (...???) osv...

Altså alt der vedrører brugen af Kandu.dk og intet andet. Ellers var der jo slet ikke nogen grund til at have kategorier. Ved at lægge Tip og spørgsmål i de rette kategorier, bliver det også muligt lettere at finde de Tip og spørgsmål, man søger svar på. Kandu.dk er jo en stor videnbase og kategorierne skal gøre det lettere at finde rundt i den mange emner.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 19-08-04 13:38

vil lige takke de to sidste ærede der svarede på dette for mig. hilsen karin lykkebo