/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Andet udvikling / Spørgsmål
10  pallebhan.. 320
Olle_hansen!!!!
Fra : arne.jakobsen
Vist : 435 gange
1 point
Dato : 19-08-04 02:39

Hvorfor lukker du ikke dit spørgsmål nr. 37211?

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 1 point
Dato : 19-08-04 09:21

Uha, Arne. Med den der in mente ville jeg kunne oprette mindst 100 spørgsmål til diverse kandu'er. Oprydning i åbne spørgsmål er ikke det man er stærkest i herinde.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-08-04 12:05

Hørt 3773

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-08-04 12:50

Så lige at Sune havde fået accept på en kommentar FRA MARTS! Altså 5 måneder. Der har ingen kommentarer været i den mellemliggende periode, udover Sunes opfordring til at få lukket. Tankevækkende og uartigt!

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-08-04 07:41

Hej 3773. Jeg tvivler også på at Olle nogensinde får lukket spørgsmålet, men da det kun kostede mig ét poæng, var det da et forsøg værd. Jeg har i øvrigt sendt en emil til kandu-folkene med et (hvis jeg selv skal sige det) kvalilficeret bud på hvordan hvordan problemet kan løses rent system-mæssigt. Der går selvfølgelig som sædvanligt en rum tid før jeg får svar (Hvis nogensinde). Men så har jeg da i hvertfald gjort et behjertet forsøg. Hold flaget højt. Arne