/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
"Rammer" til website.
Fra : Olle_hansen
Vist : 451 gange
100 point
Dato : 18-08-04 16:43

Jeg har set nogle meget flotte rammer på nettet - som denne: http://www.guddo.dk/bgvuffe.gif

Mit spørgsmål. Hvor kan jeg finde andre af disse "slags" rammer... Billeder... Kan man selv lave det? Er det svært?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-08-04 17:35

I Powerpoint kan du "bygge" rammer med streger i forskellige tykkelser og farver.
Og gemme det i >> gif << som kan bruges i websider.