/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Hundefoder
Fra : droslerne
Vist : 955 gange
150 point
Dato : 18-08-04 14:34

Er der en af jer der kender latz hundemad,( Måske forkert stavet) jeg har brugt det meget i sin tid, men kan ikke finde ud af om det findes mere, jeg mener det er et Tysk firma der havde det her i Dk.
Er der en af jer der kender det, eventuelt noget tilsvarende til Latz.

Accepteret svar
Fra : qfha

Modtaget 150 point
Dato : 18-08-04 23:33

Jeg tror det ikke er så populært mere pga. diskussion om, at det skulle indeholde gen manipuleret soja.
Citat
Im Hundefutter Bonzo Picnic Fleischstäbchen wurde Gentech-Soja nachgewiesen. Spillers Latz gehört seit Anfang 1998 zum Nestlé-Konzern.

Det tyder på det stadig produceres, men formentlig importeres det ikke mere til Danmark. Du kan jo forhøre dig hos importøren af Nestle produkt som Purina PetCare.

Godkendelse af svar
Fra : droslerne

Dato : 19-08-04 10:05

Tak for svaret qfha.