/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Fastnet telefoni - Hvem??
Fra : CLAN
Vist : 872 gange
230 point
Dato : 18-08-04 12:20

Hej til jer derude, med forstand på emnet
Vi overvejer at skifte vores telefon-udbyder ud, men hvilken løsning og hvem skal vi vælge som udbyder?
Fortæl venligst hvem I/du vil anbefale og begrund hvorfor.

Til oplysning, så har vi nu følgende:
----------------------------------
Fastnet hos DLG
2 mobil telefoner hos Telmore
2 mobil telefoner hos Telia (børnene, som ikke er børn længere 20&22)

Med venlig hilsen
Søren / CLAN

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 240 point
Dato : 18-08-04 12:42

Du kan tjekker prisguiden på http://www.telestyrelsen.dk/wimpdoc.asp?page=tema&objno=95024079

Det har jo meget at gøre med jeres samtale / sms mønster..

Jeg tror som sådan ikke at der er nogen der altid er de billigste...
Der er jo også selskaber der har noget med at ringe til venner gratis (inde for samme selskab)
3 mobil og ACN
Held og lykke
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Hartmann

Dato : 18-08-04 13:19

Det er ikke nemt at sige ud fra de oplysninger du gir,men et forslag er da at gå ind på WWW.tst.dk der kan du se priser mm på de forskellige udbydere. Hvis man skal hjælpe dig skal man jo bla vide hvor meget du taler og med hvem og hvilken type af samtale det er, samt om du bruger internet osv.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 18-08-04 15:55

Jeg har brugt Tele 2 siden efteråret 1996 på fastnet og senere ISDN og mobil, men har nu vores to mibiler hos Telmore.

Jeg er iøvrigt en af dem, som ALDRIG har haft regningsproblemer med Tele 2.

God fornøjelse - og velkommen i junglen!

Godkendelse af svar
Fra : CLAN

Dato : 18-08-04 17:11

Tak for svaret Benjamin.Hansen, og som Hartmann er inde på... ja så er det lidt af en Jungle

Kommentar
Fra : jhvp

Dato : 18-08-04 19:33

Ja nu er jeg jo repencentant for ACN og ikke fordi jeg skal reklamere
for det, men her er lidt information.

1. Gratis telefoni, her betaler du ikke noget i abb. ud over det alm. til
TDC. Man ringer gratis til alle ACNs kunder.
http://www2.acneuro.com/images/dk/FCF_dom-dk_tcm49-1942.pdf

2. Er noget der svar lidt til Favorit aftalen hos tdc. koster 18 kr. om
mdr. ud over de 357 kr. til TDC svarende til 119 kr. mdr.
http://www2.acneuro.com/images/dk/Prem_dom_dk_tcm49-1943.pdf

Hvis det har interesse i en helt uforpligtende snak om dette kan i
indtaste jeres personlige oplysninger på http://tele.jhenri.dk

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-08-04 21:15

Hej jhvp
Takker for dit indslag - jeg vil lige vende den med lillemor i løbet af i morgen, og vender tilbage via dit link, når vi har kigget på det (der er lidt travlt her til aften).