/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
dvd covers
Fra : tonnie
Vist : 510 gange
25 point
Dato : 17-08-04 13:45

hejsa
nogen der kender en god hjemmeside hvor man kan dl dvd covers??
det skal være en side uden en masse (snavs)
mvh
tonnie

Kommentar
Fra : dk

Dato : 17-08-04 14:55
Kommentar
Fra : tonnie

Dato : 17-08-04 14:58

den side har jeg prøvet, og de har også de covers jeg skal bruge, men jeg kan ikke dl dem?

Kommentar
Fra : dk

Dato : 17-08-04 15:13

når du har fundet det cover du skal bruge, husk så at klikke
lige under hvor der står
part you want and press the download button
[Front] [Web Search] [NFO]
her skal du klikke på f.eks "front" og derefter download cover
der skiftes til en ny side hvor du højreklikker i billedet >> gem billed som

Kommentar
Fra : tonnie

Dato : 17-08-04 15:20

det gør jeg også, men der komer ikke noget billede i den firkantede boks.
underligt

Kommentar
Fra : dk

Dato : 17-08-04 15:24

tålmodighed lønner sig....

Kommentar
Fra : tonnie

Dato : 17-08-04 15:26

ok dvs jeg skal bare vente længe nok så kommer der et billede på et tidspunkt?

Kommentar
Fra : dk

Dato : 17-08-04 15:50

der kan gå 3-5 minutter før der evt. kommer et billed frem.....

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 17-08-04 16:49

Hejsa
Du kan oprette dig som bruger her, det er gratis og der kan du helt sikkert få en masse cover
http://covers.kyed.com/forum/index.php?

Her ligger også en hel del danske covers

http://daprogger.mine.nu/

Kommentar
Fra : Wofler

Dato : 17-08-04 19:33

Her er også et forslag
http://covertarget.com

Kommentar
Fra : zkp

Dato : 20-08-04 16:22

www.coverkongdom.net, der findes næsten alt, også dansk, men der nogel meget generende pop-up man må lære at leve med

Kommentar
Fra : zkp

Dato : 20-08-04 17:53

lige en rettelse det hedder www.coverkingdom.net - undskyld stavefejlen

Kommentar
Fra : dk

Dato : 15-09-04 17:42

har du fået løst dit problem ? vil du så venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?