/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
nokia 3200
Fra : legind
Vist : 350 gange
200 point
Dato : 17-08-04 12:39

jeg har prøvet at fjerne mit logo ved at skrive clearlogo og sende den til 1221 men den vil ikke gemme logoet jeg har debitel kan den være låst jeg har et andet sim kort fra en anden udbyder og det kan jeg sagtens sætte uden problemer så jeg vil ikke mene den er låst eller hvad

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 17-08-04 12:46

Så er den ikke låst. Der har fornyligt været en lignede tråd, søg lidt på KANDU, for svaret til at få et "klart" logo var der.

Kommentar
Fra : tonnie

Dato : 17-08-04 15:16

du kan også vælge denne metode
menu<
indstillinger<
gendan fabriksindstillinger<
sikkerhedskode 12345

Kommentar
Fra : legind

Dato : 19-08-04 08:41

jeg har prøvet at gendanne men operatør logoet er der jo stadig

Accepteret svar
Fra : thyfoon

Modtaget 200 point
Dato : 19-08-04 09:04

operatør på en 3200 kan ikke slettes det skyldes din tele udbyder nogle tillader denne metode ander gør ikke
ved godt det ikke er til meget hjælp

Godkendelse af svar
Fra : legind

Dato : 19-08-04 11:20

en eller anden skulle jo ha point