/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Forsinkede spørgsmål
Fra : KaVAkandu
Vist : 507 gange
100 point
Dato : 17-08-04 10:58

Jeg har i dag modtaget spørgsmål/svar som var over 14 dage gammel.
Hvordan kan det ske.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 17-08-04 11:02

Fordi kandu serverne er overfyldte

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-08-04 11:04

Kandu har ikke kørt optimalt og er åbenbart ved at få det i orden igen. Derfor får du først nu de manglende mails.
Det er der sikkert mange, der gør.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-08-04 11:58

Velkommen i klubben,og det er noget møg.
Noget jeg skulle have svaret på for 8 dage siden,har jeg først fået kommentaren til i dag.
Men måske de skulle tømme deres servere for ubesvarede spørgsmål,der var over een måned gamle,
det kunne da sikkert give noget plads.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 17-08-04 12:00

Ja hvis dette er skylden så OK, men 14 dage det er da nogen tid ikke.
Det med at den ikke kører optimalt det har jeg jo opdaget.
Måske flere forklaringer.
Venter lige lidt inden jeg øser ud af point.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 17-08-04 12:28

"øser ud af ponit".. Det 1'ne point skal rigtig have sin dag i solen var.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 17-08-04 15:28

Mange gange får jeg mails, der har været timevis om at komme. Dette skete også inden kandu "gik agurk". Det er meget surt, hvis det fx. er et tip, man meget gerne ville have bedømt. Andre gange er spørgsmålet lukket, inden man overhovedet får at vide det er der.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 17-08-04 17:16

>> KaVAkandu, hvilken udbyder har du?
For jeg ved, at tele2 har problemer med deres server.

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 18-08-04 12:51

Havde sat dem op til 50 point, ved ikke hvad der er sket med dem.
Jeg har TDC og har ikke nogle problemmer der.
Hvem skal have point?.
Har vel både fået et svar og ikke fået et.

Mvh. KaVAkandu

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 09-09-04 03:11

Til ALLE de utilfredse !!
jeg har været herinde et års tid og fået svar på alle de spørgsmål ( 38 ) jeg har stille og mange gange har jeg haft svaret indenfor en time efter at det var stillet
Så for mig har det været en go' ting at kende alle jer og jeg håber da ikke at i løber væk , for hvordan skal sådan en lille amatør som mig så få min "putter " til at køre ,
jeg synes at alle jer der ved noget skal "snuppe en lille en" og hvile hovedet så os der ind i mellem kommer i knibe forhåbentlig kan trække på jer i meget lang tid endnu
pas godt på jer selv - mvh.gamle61

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-09-04 10:12

De fleste bliver her nok,mere eller mindre ihvert fald,
men entusiasmen tager altså et ordentlig dyk en gang imellem,på grund af fejl og nedbrud m.m.
Nyd sensommeren,
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 09-09-04 10:21

Det jeg spurgte om var, at svaret var 14 dage gammelt inden jeg modtog det, altså ligget 14 dage på http://www.kandu.dk inden det kom til mig.
Hvorfor?.
Men i det hele taget er jeg meget glad for sådan en side, for det hjælper da en med at set tingene fra flere forskellige sider.

Mvh.KaVAkandu

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 100 point
Dato : 09-09-04 10:27

KaVakandu

Brugerne kan kun gisne om et svar.
Der er også mails, der er gået helt tabt.

Hilsen ans

Godkendelse af svar
Fra : KaVAkandu

Dato : 09-09-04 15:09

Tak for svaret ans.