/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock Sony Ericsson T610
Fra : metalfaust
Vist : 587 gange
100 point
Dato : 15-08-04 19:27

Eftersom jeg har opholdt mig i udlandet i længere tid er jeg ikke specielt velbevandret i den danske regel om at simlocke mobiltelefoner købt i DK, og ville derfor høre om det er muligt at få sin mobil låst op gratis, evt. med hjælp fra kandu.dk's kyndige brugere? Der er tale om en mobil af mærket Sony Ericsson, model: T610. Jeg er kunde hos Orange (tror abonnementet hedder 'Go'), men skal bruge min telefon i udlandet i september.
IMEI-nummer: 35198900-152418-9 (forudsat det er det 15-cifrede nr. på mærkaten på bagsiden).

Accepteret svar
Fra : openphone_unlock

Modtaget 110 point
Dato : 15-08-04 20:06

hej
det er ikke muligt at få låst sonyericsson op via emei nr
koden liger i telefonen og skal udlæses med special program og udstyr
som du også selv kan købe
er din telefon helt ny (nyeste version software skal der laves noget der kaldes testpoint)
(ikke noget man skal rode med selv med mindre man har kenskab til elektronik )

dit Imeinr. kan du også ses ved at taste *#06#

har du haft din telefon i over 6 mdr. kan du få koden (gratis) hos det selskab den er låst til
ellers er du nødt til at finde en unlocker
find en i dit område her www.dkunlock.dk

Hilsen Bjarne
www.openphone

Kommentar
Fra : stanley

Dato : 16-08-04 10:38

Prøv hos www.befriminmobil.dk .. Det er et godt og billigt sted, og det virker!

Godkendelse af svar
Fra : metalfaust

Dato : 06-10-04 21:14

Tak for svaret openphone_unlock.

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 07-10-04 17:35

hej igen
siden dette indlæg kom
er der nu kommet nyt hard /software så man kan unlocke den nye version (R6coo5) uden at skulle skilde telefonen ad
dog kræver det stadig special udstyr

hilsen Bjarne