/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Fjernundervisning / Spørgsmål
10  jensalexa.. 300
Advokatsekretæruddannelsen.
Fra : llo
Vist : 4281 gange
500 point
Dato : 15-08-04 13:22

Jeg ønsker at læse til ovennævnteuddannelse. Jeg har en i forvejen en kontorass. uddannelse.
Jeg har et fuldtidsjob og ønsker derfor helst at tage uddannelsen som fjernstudie.
Kender I skoler der tilbyder det?
Jeg kan kun finde advokatsekretærskolen i Hørsholm - har nogle af jer gode/dårlige erfaringer med den skole? Jeg er mest bange for der stadig intet job er bagefter eller mulighederne er blevet større...........er den virkelig på lige fod med elevuddannelsen??

Håber på hurtige svar, da jeg hurtigts muligt vil væk fra mit nuværende job.

Mvh
Lone

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 15-08-04 13:53
Kommentar
Fra : Jstage

Dato : 12-11-04 10:56

Jeg kender ikke til om man kan læse til advokatsekretær som fjernstudie, men jeg kan nok ikke anbefale det, da man får den største viden i praksis. Prøv evt. om der er nogen advokater, som vil ansætte dig og give dig oplæring i faget. Er selv uddannet advokatsektretær og føler at der er mangel på ledige job og især hvis man er nyuddannet som jeg er. .