/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
WAP11 ingen forbindelse
Fra : hunden33
Vist : 229 gange
40 point
Dato : 15-08-04 01:51

Jeg har konfigureret en WAP11 og have således lavet backup af opsætningen. herefter ville jeg med WAP11 nummer to lave en restore med WAP11 nummer et konfiguration. Lyder nemt og det er det også - men der er sket det at jeg nu har smadret to wap11 - efter restore kan jeg ikke mere få forbindelse med WAP11'en. Der er lys i Power og link lampen men i "act" er der ingen aktivitet. Jeg har prøvet at gå tilbage med reset knappen (>10 sek.)
Spørgsmålet lyder hvordan får jeg kontakt med WAP11 igen?
-Jeg har prøvet med IPAngry om der bare skulle være tildelt en anden adr. i området 192.168.1.?
-Hvis den har en IP adr. hvordan kan jeg så søge den?

Kommentar
Fra : xou

Dato : 15-08-04 07:42

vov vov hej hunden33 ┬
jeg ved ikke om du kan søge den,prøv at skrive i kør
cmd << åbner kommandopårogt
skriv heri
ipconfig /all

Kommentar
Fra : hunden33

Dato : 15-08-04 09:57

Ved at skrive ipconfig/all får jeg kun konfigurering af netkortet i pc'en. Jeg får ikke noget at vide om det er konnektet på
netværket.
I opstillingen er der kun pc'en og wap11 forbundet med et x-kabel. Og pc'en har fast ip-adr.

Hilsen Hunden33-