/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Tak Kandu..........nu kører det.
Fra : emesen
Vist : 429 gange
1 point
Dato : 14-08-04 19:16

Det er vel nemt at brokke, når det ikke går så godt.
Men det er også nemt, at glæde sig når det kører godt.
Måske har der været lidt problemer, men nu hvor det går godt vil jeg da lige,
udtrykke min glæde.
Eyvind.

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 11 point
Dato : 14-08-04 19:19

Samme her. men det var lidt træls da de 40-50 mails regnede ind. Jeg havde jo set dem i går aftes.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-08-04 19:19

Jamen så stemmer jeg i.
Dejligt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-08-04 19:29

Ja det er godt jeg har en elendig korttidshukommelse og at min langtidshukommelse er gået fløjten Ligesom der findes et malersyndrom, er et Kandusyndrom åbenbart osse en realitet!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-08-04 19:34

Havde jeg haft kendskab til ham der Zonder eller hvad han nu hed med hans evindelige reklamer for sin eget site,havde jeg også været lidt mere afdæmpet i min kritik!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-08-04 19:37

Det var nu ikke rettet personligt til dig Arne Taler mest for mig selv!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-08-04 19:39

No offence taken tedd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-08-04 20:10

Ja så tog det lige 2 minutter at indlæse denne, helt stabilt er det ikke.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-08-04 20:13

Som min gamle Mor altid sagde: "Man kan ønske i den ene hånd og skide i den anden så finder man ud af hvor man får mest!"

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-08-04 20:20

Er det derfor du har flair for svampe, Arne - Er der ikke noget med de gror i noget surt

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-08-04 20:23

Det er nemlig ikke så nær ALLE svampe der foretrækker et T miljø!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-08-04 20:29

Nåh, [hør] et par stykker hænger vel ved for du skulle jo nødigt blive

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-08-04 20:32

Du bliver aldrig smidt ud af bestyrelsen emesen
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-08-04 20:32

Jeg sagde T miljø IKKE Arne!

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 14-08-04 20:34

Tak for svaret arne.jakobsen.
Jeg må hellere lukke mens der stadig er glæde i det lille Kandu.
Eyvind.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-08-04 20:36

Næe Keldd - for så mister jeg bare diæterne.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-08-04 20:36

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-08-04 20:43

Nu kommer der lige lidt brok.
Der er kun kommet een emil til mig,siden min sidste kommentar,
og når jeg så kommer herind er der 4.hvor er de sidste 3 emiler???
Når ligemeget-Elvis er på.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-08-04 20:45

De kommer formentligt efter Elvis.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-08-04 20:51

Ja det gør de nok Arne,-eller på mandag,når kandu teamet tumler på "arbejde"
Hilksen Keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-08-04 20:54

Hilksen hurrah=Hilsen =
Hilsen Keldd+Elvis.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-08-04 20:55

Måske skulle du justere dit spamfilter Keldd.
Hvis du følger PalleBHansens metode er måske ikke klogt at fravælge > .dk <

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-08-04 21:04

Men jeg har ikke rodet med noget .
Har AVG antivirus,Ad aware,EasyCleaner,og RegClean. og bruger AVG een gang om dagen,
de andre hver 3 dag.
Den sidste Emil er (fra dig)er heller ikke kommet,jeg må herind og se manuelt,
men er det ikke sådan for alle?? Altså mere eller mindre??
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-08-04 21:06

Nixen - masser af emiler

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-08-04 21:12

Nul her-Kigger på det du foreslår.
Keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-08-04 21:18

Er det det her spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/47189 ,der står kun om spam mails,
Hvor skal jeg kigge.
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-08-04 21:23

Keldd >

Øh undskyld - jeg prøvede at være morsom.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-08-04 21:29

Blæse være med det.Men ikke een emil,helt tomt tomt.Underligt nogen får
og andre ikke.
Keldd

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-08-04 21:35

Jeg får emiler fra spørgsmål jeg deltager i og endda to emiler fra mit eget spørgsmål her.

Din postkasse er måske overfyldt - vi fik pludselig en masse emiler for et par timer siden og det var mange.
Prøv at gå via webmail og se på din postkasse.
er det tdc så www.mail.dk

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-08-04 21:44

Jeg har fundet ud af den med at være morsom,ja ja og ha ha ,jeg skal lige rode rundt
før det åbentbart går op for mig,roder ikke med den slags til hverdag.
Har lige fået een stakkels emil.
Har været inde på min Webmail,Tiscali.0000000
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-08-04 22:03

Til næste møde i bestyrelsen ruller der altså hoveder.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-08-04 22:11

Ja ja bare ikke mine diæter

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-08-04 22:25

Der bliver ævlet i spørgsm.Nr. 47178.
Keldd.

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 14-08-04 22:30

emesen -> Det hedder :Duet'er

</MOLOKYLE> = HM