/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
blodtyper og familierelationer
Fra : anette11
Vist : 568 gange
40 point
Dato : 13-08-04 22:54

Er der nogen som ved om det er muligt at finde ud af hvilken blodtype ens nærmeste har (far, mor, søskende) uden at man skal spørge

Anette 11

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-08-04 23:00

Nu ved jeg ikke lige hvordan du tænker på en evt. måde til at finde ud af det. Men mange mennesker er ikke engang selv klar over hvilken blodtype de har. Men det står i lægens journal, og den er der kun lægen og i et vist omfang den pågældende selv der har ret til at få oplysninger fra.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-08-04 23:34

Den slags oplysninger er, som dova skriver, udelukkende et forhold mellem den enkelte og Lægen! Der findes ikke nogen lovlig måde at fremskaffe dem på. Og ligefrem at tappe blod af dem mens de sover og så få dette typebestemt, er for det første ligeså ulovliggt som det første og uendeligt vanskeligt. Hilsen Arne.

Accepteret svar
Fra : mulberry

Modtaget 40 point
Dato : 14-08-04 10:30

Hej Anette11
Bare en skør ide:Du kan finde interessante oplysninger om det i : "Spis efter din blodtype" af Dr. Peter D´Adamo med Cathrine Whitney. Der er nogle afsnit om de forskellige blodtypers personligheder/karaktertræk. Prøv at finde ud af, hvilke karaktertræk der kendertegner de forskellige blodtyper, og prøv så ud fra det, at gætte en masse forskellige personer før du spørger dem om det er rigtigt. Altså øve dig på nogen andre end dem du ikke vil spørge, så bliver du til sidst skrap og kan sikkert med stor sansynlighed finde ud af dem du helst ikke vil spørge.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-08-04 11:03

mulberry, du har helt ret: en skør ide, som jeg da også kun håber at Anette er klog nok til at opfatte som den joke det forhåbentlig er ment som.

Godkendelse af svar
Fra : anette11

Dato : 14-08-04 14:50

Tak for svaret mulberry.
Det var da en rigtig god ide - en lille smule udspekuleret - men det svar jeg søger, vil jeg alligevel ikke inddrage nogen i - så tusind tak for det.!!!!!

kh Anette 11

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 14-08-04 15:02

Helt OK,"man må jo sno sig" : - )