/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
FTP server
Fra : Pete_man
Vist : 462 gange
100 point
Dato : 12-08-04 18:24

Kan jeg godt selv lave en FTP ser til min hjemmeside...?

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 12-08-04 18:27

ja, men det kræver at du er på internettet med dun computer/server i al den tid ftp serveren skal være tilgængelig..

Kommentar
Fra : Taberen

Dato : 12-08-04 18:45

Som Kart_Smart fortæller kræver det at din server er online for at den er brugbar. Derimod kan du lægge filerne ind hvor du også lagre din hp og linke fra hjemmesiden. Således kan brugerne hente det du havde tænkt dig at dele 24*7.

Kommentar
Fra : Pete_man

Dato : 12-08-04 18:54

jamen hvordan gør man så? alså laver en FTP side

Kommentar
Fra : Taberen

Dato : 12-08-04 18:59

Hvad er det helt præcist du spørger om nu? En FTP server eller en side hvor man kan downloade div. ting og sager fra på din hjemmeside?

Kommentar
Fra : Taberen

Dato : 12-08-04 19:18

Hvis du vil opstille en FTP server skal du blot downloade et program og følge instrukserne.
Ang. hjemmesiden laver du blot et link til den fil du vil have man skal kunne downloade.

<A HREF="filnavn.avi">Her står det brugerne ser altså linket de trykker på for at starte din download</A>

Annuller spørgsmålet
Fra : Pete_man

Dato : 23-03-06 16:43

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål