/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Office programlinje på skrivebord
Fra : k_m_s
Vist : 367 gange
100 point
Dato : 12-08-04 15:25

Hej alle

Hvordan er det jeg får office programlinjen til at starte op sammen med windows og ligge sig på skrivebordet???

Hilsen
K_M_S

Kommentar
Fra : Taberen

Dato : 12-08-04 15:39

Hey for at konfigurere windows start-op filer ved at skrive: msconfig under kør (run). Her åbner et vindue hvor du trykker på fanen "start" tilføj fluebenet ved det ønskede.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-08-04 15:40

I installationen plejer man at kunne vælge forskellige komponenter til og er den blevet slette skal du nok lige have cd'en i og markere Programlinien i valgmulighederne. På 2003 er den vist ikke med længere.

Kommentar
Fra : Carsten_Poulsen

Dato : 12-08-04 15:56

Klik på START - peg på programmer - find din Microsoft Office Værktøjer mappe og klik på Microsoft Office Programlinie - følg instruktionerne i dialogboksen som dukker op.

Mvh
CaP

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 12-08-04 16:58

Hej BjarneD

Efter baladen Zone alarm lavede starter programlinjen ikke op mere, (jeg har office 2002) så den kan godt.

K_M_S

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 12-08-04 17:04

Jeg kan klikke på start/alle programmer/Microsoft Office-værktøjer/Microsoft Office Programlinje. Og så kommer den,

men den må meget gerne starte op med Windows.

K_M_S

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 100 point
Dato : 12-08-04 17:37

Jeg har lige været optaget andet sted så jeg har ikke lige fulgt med.
Hvis du kan finde exe filen til den kan den lægges ind i programmer start.
Det kan gøres med højreklik på nederste ramme på skrivebordet højreklik menuen start, men jeg ved at programlinien kan sættes til start når den er åben. Der er en options i den, men jeg bruger ikke selv MS Office så det er lidt hukommelses noget.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-08-04 17:58

Jeg syntes du skal lede godt i mulighederne når du har fået programlinien frem, Kim.
Vi har nok fået slettet en opstartsnøgle med det roden.

Godkendelse af svar
Fra : k_m_s

Dato : 12-08-04 18:06

Tak for svaret BjarneD.
Jeg viste ikke man kunne bruge start til den. (Havde fået ind i hovedet, at programlinjen skulle starte på en anden måde)

Nu starter den sammen med windows.

K_M_S

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-08-04 18:16

Det var godt og det kan du også bruge til andre ting. Jeg har også brugt det til at starte email programmer og kalendere.
Kontorpersonale (gæt hvilket køn) elsker når de bare skal logge ind og så kan kvidre løs om alt muligt til maskinen er klar