/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Billig kort ferie
Fra : wezzler
Vist : 493 gange
86 point
Dato : 12-08-04 13:11

Hey

Jeg har tænkt over hvor man kan finde billige rejser til f.eks. en lang weekend el. lille uge i en europæisk storbyer som Paris, London osv.
Altså et produkt hvor alt som transport og hotel er ordnet.

Det skal jo nok være med fly for at få mindst rejsetid og mest ferietid.... men alle tips er velkomne!
Det gælder et ungt par der begge er studerende...

Håber i kan hjælpe.....

Accepteret svar
Fra : greenfield69

Modtaget 96 point
Dato : 12-08-04 13:22

Hej.
Min kone og jeg havde for nylig en pragtfuld rejse til Stettin i Polen. Turen foregik med bus (afgange over hele landet). Vi stod på bussen i Kolding en tirsdag morgen kl. 6.00 og var på hotellet til spisetid kl. 18.00. Vi boede på Hotel Radisson SAS, og vi havde 3 overnatninger. Bustur + 3 overnatninger + 3 x morgenmad: pris 995,- pr. pers.
Den ekstra forplejning sørgede vi for ude i byen om dagen, og aftensmaden købte vi på hotellet. Og på trods af at det jo dog er byens fornemste og dyreste hotel, så kostede f.eks. en peberbøf med tilbehør ikke mere end 70 kr. Øl og drinks i restaurant og bar ca. 15 kr. (Men vi oplevede "happy houer" flere gange, og så var det jo halv pris).
Der er masser at se på i byen, så jeg kan varmt anbefale turen.
Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : Mikkelmand

Dato : 12-08-04 13:27

hejsa tager i til london kan man bo til få penge her Atlantil Paddinton hostel ligger 500 fra banegår der hedder paddinton næsten alle tog unger køre der ud

tager 20 min og komme ind til midt london der fra hilsen mikkel

Kommentar
Fra : LA5

Dato : 12-08-04 14:06

Prøv dette link: http://www.rejsefeber.dk/campaign/pg/farefinder.html

Hilsen Lisbeth

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-08-04 15:39

Prøv at kigge i aviser og dagblade.
Der er ofte annoncer om billige miniferier.
Det billigste er nok østpå som greenfield69 også skriver om. F.ek. Prag er der også tit billige ture til.

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 12-08-04 15:51

Jeg har lige set at "apollo rejser" har en del tilbud. Der er også et bureau der hedder x-perience.dk. Sterling har billige afgange til storbyer, men se efter om det er retur....
God tur La.

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 12-08-04 16:03

Nu fandt jeg en kort billig rejse. Selskabet hedder Klingenberg og med bus og 1/2 pension kan du komme til Stettin i 3 dage for 1000 pr. pers.
La.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 12-08-04 20:37

Paris .. bus t/r .. I city .. så ring til Thinggaard Rejser i Aalborg !
/PG

Godkendelse af svar
Fra : wezzler

Dato : 13-08-04 21:45

Tak for svaret greenfield69.

Denne mulighed vil vi bestemt overveje