/ Forside/ Interesser / Helbred / Handicap / Spørgsmål
10  valde. 300
Skt. Annæe Gymnasium
Fra : mango
Vist : 756 gange
100 point
Dato : 11-08-04 23:21

Er der nogen der kender forholdene på dette gymnasiun i Valby. Jeg tænker her på om det er kørestols-tilgængligt?
Med venlig hilsen
sus

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 11-08-04 23:56

Jeg kender ikke forholdene.
Tag en snak med Gymnasiet, de vil sikkert meget gerne svare på din henvendelse.

http://www.sankt-annae.dk/fakta/index.htm

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-08-04 00:23

jamen det ved jeg da godt*GG* men det var jo nemt hvis der var nogle her der vidste noget. Det er fiordi jeg gerne vil med til en workshop med Etta Camerom (gospel) d. 18 dec. men bor i jylland så ville jo gerne sikre mig at jeg kan komme rundt.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 12-08-04 00:27

Det bedste svar får du på Gymnasiet
De vil sikkert gerne åbne døre som kan gøre det nemt.
Det er ikke noget én der kender Gymnasiet kan gøre

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-08-04 00:55

jakjoe..det er ikke kun det det handler om...at åbne døre..søde du..hvis ikke du har noget svar på spørgsmålen, så lad dog være med at svare. Venligt ment.
venligst sus

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 12-08-04 05:56

Jeg forsøger at hjælpe dig til et svar på dit spørgsmål
Undskyld, hvis jeg ikke opfyldte alle betingelserne i dit spørgsmål.

Håber at nogen kan give dig det helt korrekte svar.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 12-08-04 07:23

Jeg er jo nok enig med jakjoe, det bedste svar får du ved at henvende dig til gymnasiet, det vil endda være hurtigere, da du ikke skal sidde og vente på en eller anden bruger med eksakt viden

Kommentar
Fra : casu

Dato : 12-08-04 07:34

Hej, Sus,

jeg har været til koncert i SCt. Annæ's store auditorium og det ligger alt sammen i gadeplan - skolen er forholdsvis ny og jeg kan ikke forestille mig, at der skulle være nogen som helst hindringer for kørestolsadgang.

venlig hilse
Carl

Accepteret svar
Fra : Axelise

Modtaget 100 point
Dato : 12-08-04 09:41

Min mand underviser på SAG, og jeg har selv været derude. Gymnasiet er ganske rigtigt i gadeplan og et forholdsvist nyt byggeri. Der er god plads i gangarealerne og elevatorer op til de øverst liggende etager, så der er ingen problemer med hensyn til kørestole.
Venlig hilsen
Malene

Kommentar
Fra : 25

Dato : 12-08-04 17:59

alle offentlige institutioner er normalt også handicapvenlige, men ring lige dertil!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-08-04 21:05

25..hmm ja der mangler du jo så en del viden *LOL* Jeg kan fortælle dig at kun højst 10% af Danmarks folkeskoler er handicapegnede.

Og Jakjoe, det var såmænd ikke for at være uforskammet og tak fordi du forsøgte..men se der kom et svar jeg kunne bruge.

Venligst sus

Godkendelse af svar
Fra : mango

Dato : 12-08-04 21:07

Tak for svaret Axelise. Se det var lige det jeg skulle bruge....Jeg skal først dertil i dec. så det er ikke noget svar der haster.
Og for de nysgerrige er det en workshop med Etta Cameron og hendes søn Steve Cameron i Gospel.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 12-08-04 21:45

Alle oplysninger kan bruges
Spørgeren kan så selv sortere, og andre kan bygge videre på oplysningerne.

Ønsker dig en god oplevelse.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-08-04 22:59

jakjoe..ja det er rigtigt...men du fik mig til at lyde lidt dum, jeg ved da godt at jeg kan ringe dertil...der er da mange spørgsmål herinde, hvor man bare kan ringe til en eller anden..men det er jo for at blive fri for det, at man spørger herinde ikke?..Her kan man sidde i fred og ro og stille sine spørgsmål.
venligst sus

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-08-04 23:03

Axellise ved du så..eller din mand om der er et handicaptoilet, det er jo lidt vigtigt..skal jo nok på wc i løbet af weekenden*GG*
venligst sus

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 12-08-04 23:14

Det skal jeg lige undersøge. Han er ikke hjemme her i aften og kommer sent hjem, så jeg når faktisk først at snakke med ham om det i morgen aften. Kan du ikke åbne spørgsmålet igen og udlove bare 1 point, så det ikke koster dig yderligere? Så kan jeg vende tilbage til dig. For dette spørgsmål har du jo faktisk lukket allerede.
Venlig hilsen
Malene

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-08-04 23:17

jojo det er da tidligt nok, jamen det koster da ikke mig noget. Jeg er da ked af hvis det kostede dig dyrebare point? Nej du kan bare blive her...men jeg kan da godt åbne et nyt, så kan du få nogle flere point, trænger du til det ?
venligst sus