/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Nogen der kan nævne titel og kunstner?
Fra : Mr.Nobody
Vist : 481 gange
70 point
Dato : 11-08-04 19:27

Jeg sad den anden dag og så Boogie på dr1 (Ja ja slap nu af, der var ikke andet der var noget ved ) Well det var åbenbart ham studieværten Mikkels afskeds program, så han fik lov til at vælge listen. Som nummer 8, tror jeg nok, havde han valgt en voldfed rock sang, den er ret ny og har en ret særpræget basgang. Musik videon er ret syret, en mand med en guitar i midten af det hele, og så bliver man ellers suget ind i den ene trekant efter den anden.
Well, mit spørgsmål er så; Hvem har lavet denne sang og hvad hedder den?

På forhånd tak, Søren

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 11-08-04 19:31

Så Boogie er altså dit yndlingsprogram??

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 80 point
Dato : 11-08-04 19:55

Mit bud er, at det er gruppen The White Stripes med nummeret Seven Nation Army.
Leder efter et videoklip.

Kommentar
Fra : Mr.Nobody

Dato : 11-08-04 20:35

Tusind tak ans... det var lige præcis den

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-08-04 20:38

Så kan du se her om det er det, du tænker på

http://www.musictelevisionsucks.net/music_videos_list.php?letter=T&page=3

eller her

http://www.mtv.com/bands/az/white_stripes/audvid.jhtml

der er da en mand med guitar og trekanter, som man "suges" ind i.

Godkendelse af svar
Fra : Mr.Nobody

Dato : 11-08-04 20:39

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-08-04 20:41

Selv tak Mr.Nobody