/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Dreng på 15 søger job, Hjælp ham!
Fra : benjabenja
Vist : 621 gange
300 point
Dato : 11-08-04 18:42

Hej Jeg er en dreng på 15 jeg søger et job og jeg vil lave næsten alt som har en løning over 2000 kr men avis job er ikke lige mig. Jeg er fra Odense og har prøvet at få et arbejd hjemmefra job men man skulle være over 18 for at få det. Hvis du kender nogle steder hvor man kan få et job når man er under 18 må du meget gerne lige skrive eller hvis du selv er villig til at ansætte mig.

Mvh

Benjamin Birkholm
5000 Odense C
Rylevej 2
hjemme nr: 66131866
mobil nr: 61796364

p.s du kan enten henvende dig til mig ved at skrive herinde, sende et brev, ringe, sende email

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 300 point
Dato : 11-08-04 21:08
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-08-04 21:24
Kommentar
Fra : wezzler

Dato : 11-08-04 22:09

Hør! Den bedste måde er jo at rejse sig fra sofaen...... gå rundt og spørg, dvs. mød selv op - ha' evt. evt. uopfordret ansøgning/CV med. Det viser karakter.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-08-04 23:18

Prøv at hør rundt ved supermarkeder o.s.v. i nærheden af hvor du bor.
Der er tit mange på din alder ansat til at hjælpe med alt muligt.

Godkendelse af svar
Fra : benjabenja

Dato : 16-08-04 17:43

Tak for svaret jakjoe. Jeg har fundet et job ud fra en søgning du havde lavet til mig mange tak

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 16-08-04 20:38

Det glæder mig, at du fandt et job.

Tak for pointene

mvh
jakjoe