/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Højeste IR hastighed 6310i
Fra : thulin
Vist : 531 gange
70 point
Dato : 11-08-04 08:05

Hvad er den højeste hastighed man kan få sin Nokia 6310i op på ??

Jeg har et problem med at komme over 9.6
Der er installeret High speed modem og abo er aktiveret.
Alle mine instillinger på computeren er sat til maximal.

Men understøtter Nokia 6310i ganske enkelt ikke mere end 9.6 ???

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 11-08-04 08:13

Den skulle da meget gerne understøtte High Speed data, hvilket skulle kunne give dig op til 4 x 9,6

I hvilke situationer bruger du det?

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 11-08-04 08:44

Jeg fik kun skrevet det i overskriften... Problemet er med min IR port.

Jeg bruger IR til at connecte til internet på min bærbare.

Så jeg har en formodning om at den infarøde port simpelhen ikke kan bære mere end 9.6

Jeg kan bare bruge kabel eller bluetoth så kører den High speed.

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 80 point
Dato : 11-08-04 08:47

Det har du ret i, IR porten kører ikke hurtigere, hvis du skal benytte High Speed, er det nødvendigt med en kabel forbindelse

Godkendelse af svar
Fra : thulin

Dato : 11-08-04 11:12

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 11-08-04 12:52

Jeg har fundet ud af at IR porten understøtter alle hastigheder op til 43.2 kb/s.
Man skal bare ind i programmet "Nokia Modem options" hvor man lige "skruer" op for hastigheden.

Så nu er jeg på med 28.8 over IR porten.