/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
hvor jan jeg få final fantasy 7 og 8.
Fra : A_MADE
Vist : 548 gange
100 point
Dato : 10-08-04 20:04

Hej.
jeg leder efter final fantasy 7 og 8 til pc nogen der ved hvor jeg kan få det?
jeg har lånt en brændt kopi af 7eren, men der er da ikke en måde man kan spille det på pc vel?

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 11-08-04 09:30

Hej.

Her kan du købe disse to fede "kult" spil til din PC´er.

http://www.cybercom.dk/find.asp

Mikael

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 11-08-04 09:31

Du skal bare skrive "Final Fantasy" i feltet "søg på vare" øverst. Så finder du dem som brugte spil..! Du finder dem ikke som nye mere..

Mikael

Kommentar
Fra : A_MADE

Dato : 11-08-04 14:31

syntes at det er lidt dyrt for nogle så gamle spil men tak for hjælpen alligevel...
kan man ikke downloade et eller andet program så man kan spille playstation versionerne??

Kommentar
Fra : Lars2000

Dato : 11-08-04 15:54

nope - PC kan ikke afspille playstationspil. De kan ikke arbejde sammen (i hvert fald ikke så vidt jeg ved) ...

Kommentar
Fra : Lars2000

Dato : 11-08-04 15:54

nope - PC kan ikke afspille playstationspil. De kan ikke arbejde sammen (i hvert fald ikke så vidt jeg ved) ... det er noget med platform og processor ...

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 11-08-04 16:40

Selvfølgelig findes der emulatorer til PC, som gør det muligt at spille PS1 spil. Læs her
http://www.game-revolution.com/download/emulator/playstation.htm

Download et freeware program her: http://www.emulator-zone.com/doc.php/psx/epsxe.html
Læs mere og download andre emulatorer: http://www.emulator-zone.com/doc.php/psx/
og her: http://www.emuxhaven.net/psxemu.shtml

Mikael

P.S. De kræver de originale PlayStation-spil. Man kan ikek bruge ROMS, som til andre emulatorer.

Kommentar
Fra : A_MADE

Dato : 11-08-04 17:12

tak men disse emulatorre gør vel ikke noget "skidt" ved min pc?

Accepteret svar
Fra : mikael_hanna

Modtaget 100 point
Dato : 12-08-04 09:18

Nej*

*men man kan jo aldrig være 112% sikker.
Normalt laver emulatorer intet ved din pc´er. Det er det samme som hvilket som helst spil og program man downloader fra nettet idag. Hvis du er usikker kan du jo sikre dig ved at købe en af de kommerciele (retail) emulatorer. Men jeg ville personligt downloade en af freeware emulatorerne. Jeg har downloadet flere tusind programmer og spil fra nettet, og ikke et eneste har f&cked up min pc´er..!

Mikael

Godkendelse af svar
Fra : A_MADE

Dato : 12-08-04 17:14

Tak for svaret men jeg tror bare jeg downloader "Ultimate edition".

Ps. drop ffx2 det er elendigt

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 12-08-04 18:00

Nå jeg har FFX-2 (altså Final Fantasy 10-2 ikke 12), og har ikek fået lejlighed til at spilel det endnu da jeg har så mange andre spil jeg først skal gennemføre. Men jeg vil da helt sikkert spille spillet fra start til slut, og nyde hvert et øjeblik af det. Jeg har faktisk også en "official strategy guide" til spillet, så jeg har chance får at spille alt i spillet. Jeg har gennemført 7´eren 2 gange, 10´eren 2 gange og er igang med tredje gennemgang hvor jeg gennemfører ALT.! Men tak for din advarsel alligevel.!

Mikael

Kommentar
Fra : A_MADE

Dato : 12-08-04 19:02

NP.
tænkte det samme og ville da også selv gøre det selvom jeg var blevet advaret...