/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
feste steder
Fra : mecky
Vist : 482 gange
5 point
Dato : 10-08-04 11:34

hej.
vi er tre unge mellem 24-26 som skal ud og rejse i slutning af august måneden. rejsen skal være indfor EU. det skal være et sted hvor man tager på strand om dagen og feste om aften. det skal helst være et billig sted.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-08-04 11:43
Kommentar
Fra : calista

Dato : 10-08-04 11:45

Kos, Rhodos og Kreta hvis vi taler Grækenland. Ibiza er vist også et fest- sted.
Om det er billigt aner jeg ikke! Det var min farmand, der betalte da jeg var teenager og huserede på Rhodos

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 10-08-04 12:15

Prøv Bulgarien ved Golden Sands eller Sonny Beach. Der er smukke sandstrande og et vildt natteliv med primært turister. Og så er det ikke mindst ufatteligt billigt at feste igennem

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-08-04 12:36

Hvorfor EU?

Tyrkiet er oplagt. ´Meget billigt, lækkert at bade/dykke. Prøv Bodrum - fede disko'er i midtbyen.

Kommentar
Fra : babee

Dato : 10-08-04 18:14

spanien calella kanon sted der er diskoteker på hvert hjørne og gode strande da det ligge ved kysten

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 10-08-04 19:41

som sidal26 nævner er Bulgarien et skønt sted - har lige været i Golden Sands i 14 dage. En anden mulighed er Rumænien, det er om muligt endnu billigere. Jeg tror ikke I finder billigere steder end de 2.
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : mecky

Dato : 11-08-04 00:09

hej igen.
Tak for rådgivning, Rumænien og Bulgarien er ikke med i EU, det skal være et land i EU.

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 11-08-04 11:04

hej - måske du kan få lidt inspiration her:
http://www.helsbib.dk/tilbud/tekst_lyd_billede/juni04/rejser_eu.htm
mvh ahtn.