/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
diskussioner på hjemmeside
Fra : britj
Vist : 463 gange
200 point
Dato : 08-08-04 20:53

Jeg vil mægtig gerne vide, hvordan man får styr på en diskussion - sådan som det f.eks. køres her på kandu ?

Kig på www.singlerockcafe.dk københavn opslagstavler læs

Jeg synes, det er enorm irriterende at skulle klikke så meget for at hente hver enkelt indlæg.

Hvordan gøres det bedre?
Britj

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-08-04 21:01

Øehh... kunne du uddybe dit spørgsmål len smule ?

Jeg er ikke helt sikker på, hvad du mener britj ?

Er det et forum system, du selv vil køre du søger ? Så se her : http://www.phpbb.com/ (..gratis ! )

..eller er det blot oplysninger om net-etikette ? Her : http://www.usenet.dk/netikette/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : britj

Dato : 08-08-04 21:42

Nej det er blot en stor singleforening, jeg er med i, hvor hvert enkelt indlæg i en diskussion skal klikkes ind og ud, fordi de er adskilt i stedet for som her i kandu, hvor man blot ruller igennem alle indlæg og har det store overblik

Britj

Kommentar
Fra : rednuf

Dato : 08-08-04 21:55

hej, ja det er rimeligt uoverskueligt, jeg ville lave en form for gæstebog,
der står alle indlæg under hinanden. Så er det bare at rulle, og man kan slette
de ikke mere aktuelle. Der findes gode gæstebøger man kan lægge på sin egen side.
rednuf

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-08-04 22:02

De har sikkert en [KONTAKT] e-mail adresse ?

Skriv til Webmaster og forelæg dem dit forslag til forbedringer. Hvis det er en konkurrence parameter i forhold til andre site's på nettet er de som regel lydhøre over for brugernes ønsker.

..i modsætning til her på Kandu.dk, hvor man sjældent kan få kontakt til 'indehaverne'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : britj

Dato : 08-08-04 22:46

Jeg har snakket med webmasteren, men han ved ikke, hvordan det gøres - derfor dette spørgmål - I kvikke nørder plejer altid at have et par koder, der lige klarer sagen.

Britj

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 200 point
Dato : 08-08-04 23:11

Du kunne jo anbefale Webmaster at bruge et andet 'udviklingsværktøj' end Frontpage

Kode
<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 5.0">
<meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document">

..gå hjem og læse lidt på lektien : http://www.w3schools.com/

Sig mig får Webmaster ikke løn for at arbejde ? ..ellers er vi da mange (..arbejdsløse) der gerne vil tage over

Hjælp til kommercielle sites kræver da mindst, webmaster selv henvender sig i forum som dette

</BEVAR CHRISTIANIA>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-08-04 23:15

Ps. Hvis du nu fortæller mig det ikke er et kommercielt site ...så er min røv et KINO-ORGEL

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : britj

Dato : 08-08-04 23:21

Tak for svaret molokyle.
         Nej, der er absolut ingen, der får løn. Det er frivilligt foreningsvirke, fordi man ikke kan lade være med at være med som aktiv person - Det er rart at være med - at gøre en forskel. Ligesom du gør i dette forum.
Vi høre en anden gang !
Britj

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-08-04 23:46

Okey Dokey.. Hvis I har mere specifikke problemer : ..en stump kode eller sådan, så spørger I bare

...måske ikke så generelle, men noget i stil med:

<abc def="XXX" ontit="tutut();">Mit spørgsmål</abc> ...hvorforfor virker tutut(); ikke,når koden er :

Kode
<!--
Bong()
{
dingding = båtbåt;
}
-->

..osv

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-08-04 23:49

Svar ???

Henvis til Bong(); istedet for tutut(); ..eller visa versa

</MOLOKYLE>