/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Jog space
Fra : Viktor_PM
Vist : 424 gange
200 point
Dato : 08-08-04 20:33

Hej alle sammen...

Jeg har nu invisteret i en Yamaha Jog Space. som jeg fik billigt af en af mine gode venner! Og nu vil jeg SKU ha den malet, (da jeg kan få autolakeret gratis). Men som sædvanlig er jeg i tvivl om farven :(... Har tænkt lidt på sorte skjolde med hvide fælge og chrom håndtag og alt det! Men jeg sys det er for orginalt... Men så tænkte jeg på hvide skjolde og sorte fælge...! Hvis i har en mening og mine forslag, eller evt. andre forslag så skriv endelig!!!!

Mange hilsner
Viktor

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-08-04 20:38

Sort og gul står godt sammen.
Sort og rød står godt sammen.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 08-08-04 20:44

Jeg syntes ikke du skal male dine fælge! Hellere få dem glasblæst og poleret! Det bliver virkeligt lækkert...! Så kan du faktisk male skjoldene i en hvilken som helst farve, det passer pisse fedt uanset hvilken farve du vælger...

Men altså sorte skjole og hvide fælge er set så mange gange før, ikke særligt fedt... Men hvide skjolde og sorte paneler og lidt polerede fælge og motor ville da være sygt!

Men hvis du kan få det gratis, hvorfor så ikke noget lidt sygere lak ? Cameleon/Harlequin/candy osv. ?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-08-04 22:22

Den skal være giftig grøn med sølv i,og sideskjoldene hysterisk røde.
Så må du også ofre et hvidt lammeskindsbetræk til sædet ,og så glasblæste og højpolerede fælge.
Når du så skal ud at køre ,sørg så for at dit tøj og styrthjelm matcher,ellers har du tabt det hele på gulvet.
Hilsen Keldd

Accepteret svar
Fra : mikkelgj1

Modtaget 200 point
Dato : 08-08-04 23:07

mal den hvid.. med blå blink.. det er ncioe

Kommentar
Fra : gril

Dato : 08-08-04 23:35

kig her der er der et hav af scooter

http://www.scootergalleri.dk

Godkendelse af svar
Fra : Viktor_PM

Dato : 14-09-04 14:43

Tak for svaret mikkelgj1.