/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
gasflasker
Fra : kirsten2211
Vist : 329 gange
120 point
Dato : 07-08-04 12:50

Hvor finder jeg indlægget om brugte blå gasflasker til afhendtning

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-08-04 12:52

Brug kanud.dk's søgefunktion øverst i billedet til højre

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-08-04 12:59

Er det det her du tænker på http://www.kandu.dk/dk/spg/38701

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-08-04 13:12

Jeg har nu prøvet at søge i Alle Emner efter +gasflasker +blå. Det giver en masse svar men kun 3 spørgsmål stillet her på kandu.dk. Resten er stillet i div. internetfora. Er det et kandu-spørgsmål du husker og det ikke er et af disse, må det være slettet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-08-04 17:14

Kirsten2211

Kunne du ikke forklare nærmere om det link, du efterlyser?

Kommentar
Fra : kirsten2211

Dato : 07-08-04 17:16

Hej igen, jeg læste om de gasflasker tidligere idag, men da jeg ikke var medlem på det tidspunkt,så kunne jeg ikke skrive til ham, så jeg skyndte mig at melde mig til, men derefter kunne jeg ikke finde det igen. Men ellers tak for hjælpen.
Hilsen Kirsten

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 120 point
Dato : 07-08-04 17:40

Nu har du jo stillet spørgsmålet, og vi vil gerne hjælpe med at finde det link.
Du skriver "men ellers tak for hjælpen" samtidig med at du lige har forhøjet point, som du ikke kan få tilbage.
Der har ikke på kandu været et indlæg om brugte blå gasflasker til afhentning, men fra nyhedsgruppen har der været dette indlæg http://www.kandu.dk/dk/news/391826/groupid/20215 som er blevet lukket.

mvh ans

Godkendelse af svar
Fra : kirsten2211

Dato : 07-08-04 19:24

Tak for svaret ans.
   Det var lige der jeg læste det, tak for hjælpen