/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Alm. ringe tone E700
Fra : klausthomsen
Vist : 423 gange
50 point
Dato : 06-08-04 02:39

Jeg er den lykkelige indehaver af en Samsung E700, og jeg kunne godt tænke mig en ringelyd der lyder som Gammeldags telefon jeg har prøvet at følge de links der er her på Kandu og mange andre steder men uden resultat, jeg har også invisteret i et kabel til computer i håb om at jeg kunne gøre noget med Easy Studio det er heller ikke lykkes mig. Hvis der er nogen af jer der ligger inde med noget jeg kan bruge vil jeg blive oven ud lykkelig hvis i ville sende den til mig på fridlev@c.dk
På Forhånd Tak
Den Søgende

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 50 point
Dato : 06-08-04 08:53

Er på vej

Kommentar
Fra : klausthomsen

Dato : 08-08-04 12:00

Jeg takker på forhånd

Godkendelse af svar
Fra : klausthomsen

Dato : 08-08-04 12:01

Tak for svaret Better_Performance.

Kommentar
Fra : liolio

Dato : 29-08-04 10:29

Jeg er ny bruger og jeg troede at svaret kunne findes her når der var betalt 5 point.
Det eneste man kunne finde ud af var at spørgsmålet var besvaret men ikke selve svaret.
Det er da noget være snyd og meget belastende at det ikke er muligt at se svaret!!!!!

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 07-09-04 23:08

Hej
Jeg syntes også det samme som liolio at det er snyd at man IKKE får svaret når nu man har ofret point på at få løsningen !

Skulle det ikke være muligt at vi andre brugere også kunne få glæde af svaret ?

Hilsen Preben

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 08-09-04 09:25

ppk

Svaret er ikke et man bare kan lægge her, det handler om en fil jeg har liggende som jeg har sendt til brugeren, men jeg skal gerne lægge den til download på min hjemmeside og placere linket under tips