/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hjælp til cycling manager 4
Fra : A_man
Vist : 236 gange
100 point
Dato : 03-08-04 20:46

Når rytterne afslår den første kontrakt, hvordan går man så ind og tilbyder dem en anden kontrakt...????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-08-04 21:03

Hvis det er lige som andre manager spil, så går der nok et stykke tid før du kan tilbyde dem en kontrakt igen!

Kommentar
Fra : A_man

Dato : 03-08-04 21:06

ok

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-08-04 21:10

Prøv at vente til en runde er over!

Kommentar
Fra : A_man

Dato : 03-08-04 21:20

man kan kun efter sæsonnens afslutning...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-08-04 21:55

Sådan er det jo osse i den virkelige verden! Tror ikke Armstrong hopper over til CSC midt under Tour de France!

Kommentar
Fra : undead_hunter

Dato : 05-08-04 18:39

hvis han siger nej kan du ik forhandle :( hvis han siger nej skal du byde på ham igen og prøve med en ny kontrakt ret irriterende desværre er det bar' sådan at nogen gange siger de ik ja til det samme beløb igen og man skal give mere håber du kan bruge det :P