/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
hørt i radio
Fra : gedestalden
Vist : 390 gange
100 point
Dato : 03-08-04 19:36

For ca 14 dage siden hørte jeg en udsendelse på DR P4, hvor Søren Østergaard spillede nogle af sine plader. En af de kunstner, der blev spillet, blev sammenlignet med Leonard Cohen. Jeg fik desværre ikke fat i kunstnerens navn. Jeg har forespurgt DR; men ikke fået svar. Mon der skulle være en eller anden ude i cyberspace, der kan fortælle mig, hvem denne kunstner er.

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : jhvp

Dato : 03-08-04 19:52

Du kan vel heller ikke huske vilken dag det var og evt. program hvor det blev spillet ?

Kommentar
Fra : gedestalden

Dato : 03-08-04 20:00

Det var vist lørdag den 17/7 k. ca 1415 nummeret blev spillet. Jeg tror udsendelsen hedder "hjemme hos" eller noget i den retning

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-08-04 20:15

Udsendelsen hedder "Vis mig din pladesamling", så vidt jeg husker var det en genudsendelse. Hvis du har skrevet til DR
skal du nok få svar. Der har jo været sommerferie. Prøv at skrive igen, de kan kun oplyse dig om de numre, der er blevet spillet. De vil ikke kunne oplyse om hvem, der blev sammenlignet med Leonard Cohen.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 03-08-04 20:23

Har du dato og tidspunkt for hvornår sangen var i Radioen kan du via DR´s hjemmeside se de såkaldte Playlister, som er en oversigt over hvad der er spillet i radioen på et given tidspunkt.
Ellers kan man ringe til deres diskotek, men skal blot kunne dag og tidspunkt for afspilningen.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 03-08-04 20:48

Beklager jeg huskede forkert; Det er kun på P3 denne service med playlister er gældende.

Jeg vil derfor foreslå du enten kontakter DR´s diskotek eller P4 via mail.

http://www.dr.dk/p4/

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-08-04 21:05

På den tid om lørdagen sender p4 regionalprogrammer.
Hvis der er fra Københavns Radio, du har hørt programmet er adressen

Citat
DR København, Landskronagade 68, 2100 København S
Tlf. 3520 6800, Fax 3520 6866
Email kbh@dr.dk

På denne side kan du se samtlige adresser http://www.dr.dk/omdr/index.asp?sektion=kontakt&subsektion=110

Kommentar
Fra : jhvp

Dato : 04-08-04 00:14

P4 har da deres egen mail adr. p4@dr.dk

Kommentar
Fra : jhvp

Dato : 04-08-04 00:14

P4 har da deres egen mail adr. p4@dr.dk