/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Camping Mediterraneo?
Fra : musenmette
Vist : 1161 gange
60 point
Dato : 28-06-02 09:41

Hej Er der nogen der har været der?
Vi 2 voksne 2 børn 3&6 år som skal køre der ned fredag d. 19 juli skal vi køre over Brennerpasset eller over ved Triest?
Hvad koster det at køre på den Italienske motorvej?
Er der nogle gode råd til selve turen?

Accepteret svar
Fra : Lotte1

Modtaget 60 point
Dato : 28-06-02 13:06

Det nemmeste er nok at køre over brennerpasset.Det koster ca.70kr hver gang der skal betales for at køre på motorvejen.Medbring masser af vand og juice undgå sodavand,og ha`småpenge og toiletpapir med til turen gennem tyskland.Og lad børnene komme ud og strække benene mange gange på turen.God tur til jer,vi er selv en familie på 4 der kører til italien kl 16.00 i dag.Mvh Lotte

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-06-02 18:10

Hejsa

Vi har lige kørt turen til Cavallino
det koster 10 euro for motorvej og ca. 60dkr. for vigette til østrig.
I Italien koster det 8 Eur. for motorvejen, når turen går over Villach.

Håber det hjælper, det skal siges at det er en meget flot tur igennem
Østrig.

mvh
Lars

"musenmette" <musenmette.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:wkUS8.12613$va.1124919@news000.worldonline.dk...
> Hej Er der nogen der har været der?
> Vi 2 voksne 2 børn 3&6 år som skal køre der ned fredag d. 19 juli skal
> vi køre over Brennerpasset eller over ved Triest?
> Hvad koster det at køre på den Italienske motorvej?
> Er der nogle gode råd til selve turen?
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : musenmette

Dato : 01-07-02 08:52

"Lars H. Jørgensen" skrev d. 28-06-02 18:10 dette indlæg :
> Hejsa
>
> Vi har lige kørt turen til Cavallino
> det koster 10 euro for motorvej og ca. 60dkr. for vigette til østrig.
> I Italien koster det 8 Eur. for motorvejen, når turen går over Villach.
>
> Håber det hjælper, det skal siges at det er en meget flot tur igennem
> Østrig.
>
> mvh
> Lars
>
> "musenmette" <musenmette.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:wkUS8.12613$va.1124919@news000.worldonline.dk...
> > Hej Er der nogen der har været der?
> > Vi 2 voksne 2 børn 3&6 år som skal køre der ned fredag d. 19 juli skal
> > vi køre over Brennerpasset eller over ved Triest?
> > Hvad koster det at køre på den Italienske motorvej?
> > Er der nogle gode råd til selve turen?
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
> Hvorlang tid brugte i på at køre der ned?
>

Kommentar
Fra : musenmette

Dato : 01-07-02 08:57

Kan det betale sig at køre til det Toldfrie område Samnaun. Hvad er prisen på benzin, rom, Van Gils deo????????

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-07-02 08:26

musenmette wrote:

> Hvorlang tid brugte i på at køre der ned?

Musenmette - kunne du ikke klippe det væk, som du ikke svarer på.

I dit foregående indlæg citerede du de to forrige indlæg unødigt og på
en måde, så dit spørgsmål ikke umiddelbart var til at se.

Nøjes med at citere et par linier og lav dobbelt afstand inden dit svar
- så bliver det lettere at læse, se mere om citatteknik på:

http://www.usenet.dk

Med venlig hilsen,
--
Carsten Stage

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-07-02 08:41

musenmette wrote:

> Hvorlang tid brugte i på at køre der ned?

Musenmette - kunne du ikke klippe det væk, som du ikke svarer på.

I dit foregående indlæg citerede du de to forrige indlæg unødigt og på
en måde, så dit spørgsmål ikke umiddelbart var til at se.

Nøjes med at citere et par linier og lav dobbelt afstand inden dit svar
- så bliver det lettere at læse, se mere om citatteknik på
http://www.usenet.dk

Med venlig hilsen,
--
Carsten Stage

Godkendelse af svar
Fra : musenmette

Dato : 05-07-02 07:34

Tak for svaret Lotte1.