/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Twintalker 6000, slippe for "Rodger" bip
Fra : olel123
Vist : 440 gange
100 point
Dato : 03-08-04 14:50

Hvordan kan jeg slippe for det høje "Rodger bip" i en Topcom Twintalker 6000?

Hilsen
Olel

Kommentar
Fra : CiberAmigo

Dato : 04-08-04 17:51

Der er en usersgiude på denne side: http://www.topcom.net/support/userguides.php?ID=226

Den må du nok selv læse, for at finde ud af hvordan du kommer af med det bip. guiden findes på flere forskellige sprog, heriblandt dansk.

Med venlig hilsen

CiberAmigo

Kommentar
Fra : olel123

Dato : 05-08-04 12:14

Hej CiberAmigo
Tak for dit svar. Desværre står det ikke noget om at fjerne lyden eller skrue lidt ned for den.
Med venlig hilsen
Olel

Kommentar
Fra : thomas.Olsen

Dato : 25-08-04 21:59

Hej

Er der slet ikke nogen, som ved noget om det? For lyden irritere også mig.

Thomas..