/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
admin
Fra : tcolsen
Vist : 426 gange
100 point
Dato : 02-08-04 21:47

hej
Jeg roder med en pc hvor der er brugere på , jeg skal ind og lukke for system gendannelse - men jeg er ikke admin . Hvordan bliver jeg admin.
mvh tco

Kommentar
Fra : lennarts.dk

Dato : 02-08-04 21:55

Enten ved at logge ind som Administrator eller med den konto, hvor der er administrator rettigheder.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-08-04 22:36

Admin / administrator logges på sådan:
start>log af >
bruger = administrator
passw = det pasword som blev brugt ved indstallation (er der ikke noget så lav et og husk det)

Kommentar
Fra : Yumatci

Dato : 03-08-04 08:27

Du kan måske snyde dig forbi admin og slå system gendannelse fra ved at genstarte computeren og under opstart vælge F8 eller så er det F5 jeg mener det er F5 og så skulle computeren starte i fejlsikret tilstand eller der kommer en menu hvor du kan vælge den skal starte i fejlsikret tilstand når du så er inde i computeren i fejlsikret tilstand så højre klikker du på Denne computer og vælger Egenskaber og der er et faneblad der hedder system gendannelse og den vælger du og der er så en boks hvor du kan vælge deaktiver system gendannelse på alle drev vælg den og tryk på OK så skulle du have system gendannelse slået fra!!!!

Hilsen Yumatci

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 03-08-04 08:36

eyyy han behøver ikke logge ind med admin for at lave sin egen bruger til det

Start -> Indstillinger -> Kontrolpanel -> Bruger indstillinger -> find bruger navn -> ændre bruger indstillinger til admin. VollA