/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
hjælp
Fra : yilan.
Vist : 243 gange
100 point
Dato : 02-08-04 03:45

jeg kørte med pinaclo 8 før-så skulle jeg prøve pinaclo 9 studio den kører også
men den har slettet mange af mine andre programer - hjemmevideo - musik på drev d-er der nogen der ved hvorfor og om jeg kan få det tilbage igen -

Kommentar
Fra : greenfield69

Dato : 02-08-04 06:52

Hej.
Ja, du kan helt sikkert få dine programmer tilbage igen. Jeg skal lige have fundet programmet frem, så vender jeg tilbage.
Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : rfh

Dato : 02-08-04 07:12

du kan f.eks. bruge "Recover4all Pro 2.23"

mvh
rfh

Kommentar
Fra : greenfield69

Dato : 02-08-04 18:41

Hej igen. Jeg fandt lige et link til programmet, som du kan downloade herfra: http://www.tucows.com/preview/258313.html
Har haft god nytte af programmet, da jeg selv kom til at slette noget på et tidspunkt. Men der findes en del programmer af samme slags. Et af de bedre jeg benyttede tidligere var Tira-Misu. Ja, ligesom isen, du ved. Jeg håber at du kan bruge dette til noget.
Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : yilan.

Dato : 08-08-04 15:38

den gendanner kun mapper uden inhold- er der andrer måder jeg kan gendanne på-eller er min billeder væk'