/ Forside/ Interesser / Videnskab / Kemi / Spørgsmål
10  thulin 470
Molekylebyggesæt
Fra : Ngo
Vist : 3033 gange
20 point
Dato : 01-08-04 21:31

Jeg har fundet følgende sted, hvor man kan købe Molymod molekylebyggesæt (de bedste). Leveringen var hurtig og prisen god.
http://home20.inet.tele.dk/molekyle

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 01-08-04 21:45

hvad er spørgsmålet?

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 30 point
Dato : 01-08-04 22:03

Hej Ngo

Jeg kan se du er ny bruger så velkommen til kandu.dk. Måske skulle du have skrevet ovenstående som et tips i stedet for et spørgsmål.
Hvis du tilmelder dig som superbruger får du tilskrevet 200 point og så har du lidt at rutte med. Du ændrer fra bruger til superbruger under din profil.

God fornøjelse herinde.

//bentjuul

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 01-08-04 23:01

Det var alle tiders tips. i en bedømmelse havde jeg givet 4 eller 5 stjerner, svarende til 40-50 point.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-08-04 01:55

Fint tip Ngo - du fik fem * fra mig for det.

//bentjuul

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 02-08-04 07:59

nu mangler du kun, at give pointene til en eller anden, for at lukke spørgsmålet, ved at acceptere svar. Du har mistet pointene, den gang du satte spørgsmålet op.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-08-04 11:08

Nu har du oprettet dit tip og fået det bedømt. Nu er det måske en god idé at lukke dette 'spørgsmål'. Det gør du ved at vælge : 'Accepter som svar' til højre over den kommentar du finder bedst. I dette tilfælde vil jeg mene bentjuul Dato : 01-08-04 22:03 har hjulpet dig godt igang her på Kandu.dk, men det er helt op tyil dig. Velkommen Ngo !

http://home20.inet.tele.dk/friheden </MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Ngo

Dato : 03-08-04 10:27

Tak for svaret bentjuul.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-08-04 10:49

[hør] Til mer' lykke Ngo, med din nye status som Superbruger på Kandu.dk

</MOLOKYLE>