/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
gratis porno
Fra : freeeeeeeen
Vist : 4942 gange
30 point
Dato : 01-08-04 15:59

er der nogen der har nogle link til gratis porno der er mange der reklamere med det men alligevel skal man betale

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 01-08-04 16:06

Jamen - så prøv da www.sexaben.dk

Der er både gratis og ikke-gratis ting
God fornøjelse

Kommentar
Fra : freeeeeeeen

Dato : 01-08-04 16:18

ok men det er kun kortfilm er der ike nogen hvor man kan hente filmene og så måske lidt længere end 20 sek.

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 01-08-04 16:41
Kommentar
Fra : wacher

Dato : 01-08-04 17:40

Hvis du vil have gratis porno så skulle du tage og kigge i de binære nyhedsgrupper.
Der ligger tonsvis lige til at hente gratis og sorteret efter dine interesser. Ikke noget
med kreditkort og popups...man henter bare.

Kommentar
Fra : freeeeeeeen

Dato : 01-08-04 17:46

ok og hvad er de binære nyhedsgrupper for noget ???

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 01-08-04 18:09

www.babeindeks.dk
der er masser af henvisninger til gratis film sider. både lange og korte...

Junior

Kommentar
Fra : freeeeeeeen

Dato : 01-08-04 18:30

ccjunior dette link du har sendt virker vist ikke mere

Kommentar
Fra : wacher

Dato : 01-08-04 18:39

Nyhedsgrupper er en slags elektronisk opslagstavle.

Du kan læse mere om det her: http://usenet.dk/info/newsreader.html.

I en del af nyhedsgrupperne oploader folk billeder, film, programmer, mp3er m.m. som er frit tilgængelige for alle der har adgang til nyhedsgruppen. De grupper hvor folk oploader billeder, film, programmer m.v. kalder man de binære nyhedsgrupper.

For at få adgang til nyhedsgrupperne skal du have en newsreader plus din internetudbyder skal udbyde dem...men de gør de fleste og din newsreader skal sættes op imod din internetudbyder. De har som regel noget opsætningsvejledning.

De binære nyhedsgrupper ligger under alt.binaries og så der ud af. Der er vist omkring 112.000 nyhedsgrupper total set...men du har sikkert ikke adgang til alle sammen idet din internetudbyder har sorteret en hel del fra.

Kommentar
Fra : wacher

Dato : 01-08-04 18:41

Hov der var en "." i linket. Korrekt link http://usenet.dk/info/newsreader.html

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-08-04 18:44

freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
hvorfor ikke selv lave en film
så er der mulighed for at tjene penge på fornøjelsen.

Kommentar
Fra : freeeeeeeen

Dato : 01-08-04 19:14

wacher outlook skriver at den ikke kan finde den server "alt.binaries" hvad kan jeg lige gøre ved det det er tdc der er min internetudbyder

Accepteret svar
Fra : wacher

Modtaget 30 point
Dato : 01-08-04 21:30

Her er et link til opsætningen hos TDC. Den server du skal forbinde til er news.tele.dk
og alt.binaries er et underbibliotek ligesom c:/windows er under underbibliotek på dit c drev på din harddisk. Under c:/windows er der en masse under biblioteker og igen flere underbiblioteker. Det er det samme med alt.binaries. Der kommer en masse under biblioteker og så igen flere underbiblioteker så alt.binaries er ikke noget man forbinder til..men noget man slår op i.

Link hos TDC med opsætning:

http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco_ss_mail_news

Kommentar
Fra : wacher

Dato : 01-08-04 21:38

Et godt program til nyhedsgrupper er Agent eller Free Agent:

http://www.forteinc.com/agent/index.php

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-08-04 23:40

freeeeeeeen, pas nu på, at du ikke går hen og får seneskedebetændelse! - Det er næsten ikke til at komma af med igen!

Kommentar
Fra : freeeeeeeen

Dato : 01-08-04 23:42

det er der ingen fare for for der er ikke noget af det der virker

Kommentar
Fra : snortop

Dato : 02-08-04 06:18

Citat
Fra : CCjunior Dato : 01-08-04 18:09
www.babeindeks.dk
der er masser af henvisninger til gratis film sider. både lange og korte...

Junior

Fra : freeeeeeeen Dato : 01-08-04 18:30

ccjunior dette link du har sendt virker vist ikke mere

Det fordi det staves uden 's' til sidst

http://www.babeindex.dk/

Godkendelse af svar
Fra : freeeeeeeen

Dato : 05-08-04 16:18

Tak for svaret wacher.

Kommentar
Fra : maltheboy

Dato : 23-08-04 08:53

Hvorfor ikke hente programmet Gravity som sortere alt billede materiale fra i news groups
Pogrammet kan hentes på dette link http://lightning.prohosting.com/~tbates/gravity/start1.html#download
Siden indeholder også vejledning til brug
God jagt