/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
dvd backup
Fra : frederikshavn
Vist : 503 gange
50 point
Dato : 01-08-04 13:39

hvordan laver man en kopi af sine dvd,problemet er,at jeg vil lave en kopi af Peter Pan til min datter,har prøver dvd shrink mf.men de stopper halvvejs,og melder fejl,det kan godt lade sig gøre med mine gamle film,kan der være koder på,og hvordan gør man hvis der er koder på

Kommentar
Fra : 987654

Dato : 01-08-04 13:46

brug any dvd til at køre i baggrunden. programmet koster, men du kan bruge det i 30 dage gratis. Jeg har selv brugt dvd shrink plus anydvd, og det virkede fint.

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 01-08-04 14:02

hvordan virker anydvd

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 01-08-04 14:28

jeg får en fejl i dvd shrink der hedder datafejl(cyklisk redundanscheck)

Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-08-04 14:54

Hejsa

Prøv at kik på dette links

http://www.jakob-lacour.dk/dvd/dvdindex.htm

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : 987654

Dato : 01-08-04 14:55

Er din dvd meget ridset ? , any dvd skal bare køre !!!!!!!

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 01-08-04 15:52

til 987654
de er noget ridset

Accepteret svar
Fra : CCjunior

Modtaget 50 point
Dato : 01-08-04 19:09

prøv at hente dvd decrypter. den fjerner landekoder og div koder. http://www.dvddecrypter.com/
hvis det er pga ridser kan du jo købe den nye skive sliber, det ville også være rart at høre fra andre om den virker.

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 02-08-04 15:52

Tak for svaret CCjunior.