/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Hvilken skrifttype
Fra : Pete_man
Vist : 509 gange
100 point
Dato : 01-08-04 12:41

Hej..

Hvilken skrifttype er det at Sony Ericsson bruger i deres logo...
Håber i kan hjælpe mig...

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 01-08-04 12:55

Det er kun et gæt, men det er HØJEST sandsynligt én specielt udviklet/designet til netop deres logo.

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-08-04 16:35
Kommentar
Fra : Pete_man

Dato : 01-08-04 17:11

(det skal være sådan at man kan downloade skrifttypen og lægge den ind i mappe "Skrifttyper" og så kan man bruge skrifttypen i skrive programmer fx. Word)

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-08-04 17:42

Ja ok, men kunne du ikke henvise til et link, hvor man kunne se et stort logo, så var der straks flere der kunne være med på vognen.
VH Palle Hansen
NB: Du kan også med google skrive font eller skrifttyper, så vil der være et utal af sider hvor du kan se skrifter, der vil ligge meget tæt op ad det du søger.
http://altergratis.dk/aeg/browse.php?cat=78