/ Forside/ Interesser / Helbred / Motion / Spørgsmål
10  ans 380
kan ikke flyde?
Fra : Gubi007
Vist : 2029 gange
50 point
Dato : 31-07-04 16:13

hvordan kan det være at jeg ikke kan flyde oven på vandet?

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 60 point
Dato : 31-07-04 16:57

Det kan du osse med garanti, men tør ikke slappe af og lade hovedet gå tilbage, og derfor føler du at du ikke kan.
Fede mennesker flyder bedre, da fedt ikke vejer så meget som vand.
Tynde mennesker og folk med stor muskelmasse, flyder knap så godt, ligeledes folk med "små" lunger. Men selv verdens stærkeste mand, flyder.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : Gubi007

Dato : 31-07-04 18:45

Tak for svaret, det er rart at vide at det kan lade sig gøre, jeg synes bare hele tiden jeg falder til bunds, men det må jeg jo nok arbejde lidt med (-: