/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
skype, priser og headset
Fra : blueexblue
Vist : 512 gange
35 point
Dato : 31-07-04 12:14

Er det bedst at købe et headset til Skype med USB stik eller stik til lydkort?
Hvor kan det købes billigst- Inclusive Skybes gratis taletid? Der er muligvis flere end de 2 danske udbydere: pcheadset.dk og Multimediecentret?

/blue

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 31-07-04 12:43

Jeg har købt mit hos Pcheadset,det kostede 237 kr. incl. forsendelse,og der var 120 min. taletid med.
Det er med stik til lydkort,og det virker udmærket. Har ikke set det billigere andre steder.

oz1eqp

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 45 point
Dato : 31-07-04 13:11
Godkendelse af svar
Fra : blueexblue

Dato : 01-08-04 01:18

Tak for svaret taliskoko. 2 gode links!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 01-08-04 01:39

Det var så lidt... Kom tilbage med en melding om det der Skype IP-Telefoni er godt eller hvad.