/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Køb & Salg
Fra : hlihli
Vist : 222 gange
40 point
Dato : 31-07-04 10:11

Jeg tænker på at importere nogle varer fra Kina, da jeg kender nogle leverandører der, men hvor eller hvordan kan jeg finde grossister for at sælge dem? Produkter kan være legetøj, tasker etc.

Hilsen
Hlihli

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 31-07-04 10:20

Sælg dem selv. Langt de fleste grossister osv. har selv opkøbere i Kina, så hvorfor skulle de så gå igennem dig. Du vil på den måde "kun" blive et fordyrene mellemled.

MVH

Kommentar
Fra : hlihli

Dato : 31-07-04 11:11

OK. Hvis jeg sælger en gros, hvor / hvordan mon finder jeg købere??

hlihli

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 31-07-04 14:40

Du lejer et lokale og kaller det for.eks Legetøysforetning, 1000 ting eller noget annet. Er produktene gode og du er dykyig til at sælge så kan du og måske flere leve af det.
alimak

Kommentar
Fra : hlihli

Dato : 01-08-04 11:27

Tak alimak! Det bliver vist til detailsalg hvis jeg skal åbne en legetøjsforetning, men jeg vil mest sælge en gros........ har I nogle gode idéer?

hlihli

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 02-08-04 07:45

Undskyld, jeg har måske misforstået spørgsmålet.
Hvem er det du vil sælge til???

MVH

Kommentar
Fra : hlihli

Dato : 02-08-04 11:39

Jeg vil hellere sælge en gros, dvs. at jeg sægler fx. 50-100 stk ad gangen til nogen der sælger til privat direkt......

MVH

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 02-08-04 12:24

Det vil sige, at du vil være grossit. Det er også fint nok, dog må du gøre dig klart, det er helt store mængder du bliver nødt til at hjemtage.
Du skal gøre det helt klart, for dig selv, at vi snakker om at du skal stå med penge klar, i størrelseorden 500.000,00 - til 2 millioner Kr. Er du klar til det ?

MVH