/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Har nogen prøvet programmet?
Fra : alexberg
Vist : 555 gange
30 point
Dato : 30-07-04 22:38

Er der nogen her, som har prøvet dette program. Taber man sig, eller er det luftkasteller?

Programmet ligger på siden www.max30.dk

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 30 point
Dato : 31-07-04 06:52

Man taber sig jo hvis man indtager færre kalorier end man forbrænder, så simpelt er det, intet program i verden kan garantere et vægttab, hvis man ikke samtidig følger ovenstående regel.

Kommentar
Fra : Mosen5

Dato : 24-08-04 18:36

Hej.
Jeg har ikke hørt om www.max30.dk før i dag, så jeg ved det ikke. Men jeg er på et andet hold, hvor jeg får en mail hver dag undtagent lørdag og søndag. En mail kan omhandle frugt, skjult fedt, om kulhydrater og mange andre ting.
Det handler om at omlægge sin kost og motion og jeg kan anbefale at man prøver denne side og det bedste af det hele er siden gratis.

Siden hedder madogsundhed.dk
e-mail: slank@madogsundhed.dk

Godkendelse af svar
Fra : alexberg

Dato : 25-08-04 12:58

Tak for svaret Better_Performance.