/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Copyright ikon på dansk tastetur?
Fra : Kris
Vist : 573 gange
50 point
Dato : 30-07-04 12:54

Er ved at lave en hjemmeside hvor jeg ønsker copyright mærket for neden. Mit spørgsmål er så hvordan man laver copyright mærket på dk tastetur?
Mvh.
Kris

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 30-07-04 13:00

Den er her lige til at sætte ind:

©

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-07-04 13:01

Du skal sætte denne kode ind på din html-side hvor du vil have copyright -
kode: ©

bentjuul

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 30-07-04 13:05

Jeg vil dog lige indskyde det i pricippet ikke er nødvendigt med ©.

Læs her:
http://www.bs.dk/publikationer/andre/ophavsret/02.htm

Accepteret svar
Fra : SonjaAS

Modtaget 60 point
Dato : 30-07-04 13:05

På mit tastatur trykker jeg AltGr + c

mvh Sonja

Godkendelse af svar
Fra : Kris

Dato : 30-07-04 14:58

Tak for svaret SonjaAS. Skulle bare vide hvilke knapper man skulle bruge. Tak for jeres tid